wtorek, 5 stycznia 2016

candy urodzinowe :)

Tak , tak mój blog ma w tym miesiącu szóste urodzinki :)
Kiedy go zakładałam miał inna nazwę (ciekawe czy jeszcze ktoś pamięta ? :)), ja byłam inna osobą inaczej wyglądało moje życie.
Wracałam tu i znów znikałam ale ....jestem :)
I z tej okazji chcę się z Wami dzielić moja lawendową pasją i tym co mnie cieszy :)Bo smucić się tu nie będziemy :) Cieszmy się z małych rzeczy bo właśnie z nich składają się te wielkie :)

I właśnie taką małą rzecz mam dla Was :)
oto zasady mojego urodzinowego candy :
1. Zostaw komentarz pod tym postem .
2. Umieść u siebie podlinkowane zdjęcie zamieszczone poniżej .
3. Zapisy trwają do 31 stycznia - losowanie 01,02.
4. Zabawa jest skierowana wyłącznie do osób prowadzących bloga .
5. Dodatkowa mała nagroda pocieszenia będzie wylosowana spośród osób , które zostawiaja komentarz na moim blogu .
6. Urodziny są szóste więc i prezentów jest sześć : szkatułka , deseczka dekoracyjna, mydełko lawendowe, hydrolat lawendowy , kubek do zaparzania ziółek i herbatka lawendowa :)
Będzie mi miło jeśli mnie dodasz do blogów obserwowanych :}

Zapraszam do zabawy i życzę powodzenia :)

pozdrawiam lawendowo
Kinga


86 komentarzy:

  1. no to Ja pierwsza w szeregach:)
    fajne lawendowe niespodzianki:)gratuluję 6 latek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojacie, 6 lat? Nie wiedziałam, aż tyle! Gratulacje! 6 lat temu blog mi nawet w głowie nie zaświtał!

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja spróbuję szczęścia. Gratuluję rocznicy :)
    Baner zabieram, a pozdrowienia zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z całego serca Gratuluję 6- tych urodzin bloga i życzę dalszych sukcesów. Pięknie tu pachnie lawendą :) moc uściskow posyłam

    OdpowiedzUsuń
  5. To i ja tu się ustawię, a co!! Strasznie długo-6 lat?

    OdpowiedzUsuń
  6. w Nowym Roku oraz z okazji 6urodzin bloga Życzę Ci znalezienia czterolistnej koniczyny aby Ci szczęście przyniosła I tyyyle weny twórczej abyś miała o czym pisać na blogu non stop :)

    z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje candy I z niecierpliwością czekam na wyniki :)
    Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Również ustawiam się w kolejce, bo rezcy do wygrania cudowne...
    A Pani życzę wytrwałości i takiej pasji jak do tej pory, przez te 6 latek blogowania...
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna nagroda zapisuje się i życzę kolejnych lat blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście ustawiam się w kolejce z życzeniami i zapisuję na Twoje lawendowe słodkości :) Wiele przyjemności z fotografowania i z dalszego blogowania życzę :) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście ustawiam się w kolejce z życzeniami i zapisuję na Twoje lawendowe słodkości :) Wiele przyjemności z fotografowania i z dalszego blogowania życzę :) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Z przyjemnością spróbuję szczęścia w zabawie, a że klimat mnie urzekł zostaję na dłużej
    p.s. Twoje lawendowe paznokcie są super :-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. mmm cudnie lawendowo :) zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapisuje sie z wielka przyjemnoscia:)

    I zycze wielu rocznic.
    I Do Siego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  14. Może ostatni, będę pierwszymi ?
    I z taką to nadzieję,ustawiam się w kolejce po to urokliwe candy :)
    Wszystkiego dobrego ,na Nowy Rok blogowy :)
    Pozdrawiam:)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczności :)
    Zapisuję się i ja :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję rocznicy. Sześć lat to już kupa czasu. Ja dopiero czekam na roczek :)
    Zapisuję się po słodkości i serdecznie zapraszam na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ustawiam się w kolejce :) Baner umieszczam u siebie na blogu i zapraszam do śledzenia, bo w przeciągu tygodnia ogłoszę swoje pierwsze urodzinowe candy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Lawende i jej zapach mmm... :)
    Oczywiście biorę udział!
    banerek wisi... o tu ------> Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne candy :) Banerek już jest, pozostaje czekać i trzymać kciuki za swoje szczęście. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję rocznicy! I zapisuję się z przyjemnością :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulację tak wspaniałej rocznicy, zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję szóstej rocznicy i życzę kolejnych i kolejnych, by Twoja pasja do tworzenia cały czas się rozwijała i by nieustannie w Twojej codzienności towarzyszyła Ci wena twórcza :)
    I ja ustawiam się w kolejce po takie wspaniałości :)
    Banerek już zamieszczony: http://evebellart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Moc gratulacji!
    ŁaŁ 6 latek w BlogoSferze!
    Kolejnych owocnych w posty i dzieła lat!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  24. Moc gratulacji!
    ŁaŁ 6 latek w BlogoSferze!
    Kolejnych owocnych w posty i dzieła lat!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  25. Przyjmij i moje gratulacje!
    Z chęcią wezmę udział w zabawie :)
    Banerek już u mnie na http://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  26. No to jesteś bardzo dojrzała! Gratuluję, ja mam połowę mniej:-))))
    Trafiłam od retro blue, bo gdzie lawenda, tam mnie ciągnie. Kocham wszystko, co z lawendą związane, a moim marzeniem( wciąż czekającym na realizację) jest wyjazd do Prowansji. Z wielką przyjemnością ustawię się w lawendowej kolejce. Życzę wszystkiego dobrego!Basia z 5 pór roku.

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja staję w "ogonku"
    Gratuluję rocznicy, 6lat..szmat czasu
    banerek wisi http://mebelkidanielki.blogspot.com/
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj! Bardzo chętnie dopisuję się do zabawy bo uwielbiam lawendę ;) I serdecznie gratuluję rocznicy!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Witaj, chętnie dopisuję się do zabawy. Banerek już zawiesiłam u siebie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję! Niezły wynik. :)
    Zapisuję się z nadzieją, że wygram... :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Biorę udział www.mamaszyjezosi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam lawendę, więc z przyjemnością zapisuję się do zabawy:) Trafiłam na ten blog właśnie dzięki niej, ale z pewnością zostanę na dłużej:) Pozdrawia i zapraszam także do mojej zabawy http://zaczarowanypapier.blogspot.com/2015/12/kawowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Ach jakie cudowności! Nawet przez monitor czuję ten zapach, bo lawendę uwielbiam!
    Staję grzecznie w kolejce i czekam na cud ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dzień dobry :)
    6 lat - piękny wynik. Mam dzieci w podobnym wieku :) I choć córcie wydają mi się maluchami to dla bloga to szmat czasu. Ja stawiam swoje pierwsze kroki w tej materii i po cichu marzę o tak ładnym wyniku. Zapisuję się w kolejce na urodzinkowe candy i życzę kolejnych blogowych lat.
    Pozdrawiam

    http://zpasjawtle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ojejku, jak tutaj... lawendowo! Kocham motyw lawendy. Ma w sobie nieodparty urok. Kojarzy mi się z francuskim winem oraz serem. Chętnie dołączam do obserwatorów i zgłaszam się do zabawy. A benerek publikuję tu, na blogu: http://lawendowamanufaktura.blogspot.com/2016/01/candy-urodzinowe.html

    Pozdrawiam i życzę powodzenia pozostałych uczestników rozdania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, z emocji zapomniałam złożyć Ci życzenia! 6 lat blogowania to bardzo długi i cenny czas. Mam nadzieję, że wyciągniesz z niego wnioski i będziesz nadal się rozwijać. Życzę Ci motywacji, pasji i wytrwałości w kolejnych latach blogowania! :)

      Usuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję stażu! Kocham lawendę, więc się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluje tyle latek ,życzę nastepnych z nami :)

    z miłą chęcią się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kingo, gratulujeme 6 výročí blogů ;-)))
    z wielką chęcią ustawiam się do zabawy o przecudne fanty:-)
    serdecznie pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratulacje!! 6 lat to kawał czasu, ja niedawno obchodziłam 4 urodzinki:) Z przyjemnością ustawiam sie po te wspaniałości!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję 6 rocznicy :)
    Dopiero się u ciebie pojawiłam, ale widzę że zostanę na dłużej, zapraszam również do siebie :)
    Zgłaszam się też do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam serdecznie:) z przyjemnością pozostanę wśród lawendy a może dopisze mi szczęście:) banerek umieściłam da moich dwóch blogach: http://liona-mojepasje.blogspot.com/ i http://kuferekzprezentami.blogspot.com/
    Gratuluję tylu lat blogowych. Rzeczywiście to mnóstwo czasu i człowiek na początku jest kimś innym. Blogowanie rozwija a i w życiu wiele się przez ten czas może pozmieniać. Życzę dalszych lat blogowania i pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  43. 6 lat to kupa życia! Gratuluję Ci serdecznie i życzę dalszych lat pełnych pomysłów i radości z blogowania. A na Powoluśku za chwil parę zamieszczę bannerek.

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluje 6 rocznicy, w blogowym świecie to bardzo dużo.Życzę dalszej wytrwałości i zgłaszam się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudne rzeczy chcesz nam podarować, a ja chętnie je przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  46. gratuluję 6 rocznicy; ja swój drugi blog ciągnę od 2010 roku (pierwszy gdzieś wsiąkł w czeluściach internetu- powstał jakiś błąd i nie otwiera bloga, choć nazwa jego istnieje :p ) Wszędzie tam, gdzie lawendą częstują nie może mnie zabraknąć, toteż cichutko staję w kolejce. :) Marzę o Prowansji, ale... No cóż, może kiedyś, bowiem jak powiadają: "Marzenia lubią się spełniać" ;) Pozdrawiam
    Jadwiga z sercem tworzone ;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o Prowansji tez marzę :)
      póki co - tworze sobie swoja własną - 1200 lawend na poczatek :)
      zapraszam w sezonie - do mnie bliżej niż do Prowansji :)

      Usuń
  47. Oj uwielbiam lawendę, jej zapach i kolor, więc też się chętnie na Twoje candy zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratuluję szóstych urodzin i życzeń kolejnych.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękny wynik :), chętnie się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  50. cudowne, klimatyczne nagrody. Ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  51. Ooo gratuluję rocznicy, piękny wiek ;)
    A skoro sama jestem Lawendowa i kocham wszystko co lawendowe to ustawię się grzecznie w kolejce i już wrzucam banerek :-)
    Pozdrawiam serdecznie!
    martaimama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Jak nie kochac lawendy?
    Mam w ogrodzie 2 marne krzaczki i ciesze sie jak mala dziewczynka z ich pieknego zapachu.
    Kolejnych lat blogowania.
    Ide umiescic info na blogu.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja też, ja też!
    baner: http://joanna-giovanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Dopisuję się do zabawy i gratuluję wyniku :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratuluję 6 lat!

    Zgłaszam się do zabawy. Baner już widnieje na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  56. Uwielbiam lawendę. Wspaniały zestaw przygotowałaś.
    Gratuluję 6 urodzin bloga. To kawał czasu... Życzę kolejnych owocnych lat!
    Dołączam do zabawy.
    Baner u mnie: http://picot-picot.blogspot.com/
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  57. To może i ja? Ostatnio mam wolne od blogów FB itd. Ale dziś zajrzałam i Twoja rozdawajka mnie zainteresowała. Może szczęscie się do mnie uśmiechnie?
    Gratuluję tylu lat w światku blogowym... piękna rocznica.

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratuluję szósteczki!:) Wspaniała rocznica:) Życzę kolejnych pięknych lawendowo pachnących latek bllogowych:)
    Z ogromną przyjemnością zapisuję się i ja:)
    ..i biegnę do siebie powiesić banerek:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratuluję takiej wspaniałej rocznicy i życzę dalszych wspaniałych lat blogowania!!!
    Staję w kolejce po te lawendowe cudeńka. Liczę, że do mnie trafią ;)
    Pozdrawiam serdecznie :-)
    Marille z http://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. kocham lawendę, nagrody są cudowne! dawno nie brałam udziału w żadnym candy wiec z przyjemnością ustawię sie w kolejce :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. Witaj, zgłaszam się do zabawy z ogromną nadzieją na wygraną. Do tej pory podczytywałam anonimowo, ale teraz zostaje na dłużej. Pozdrawiam serdecznie.
    http://wdomuiogrodziekasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Uwielbiam lawendę! Zapisuję się oczywiście :-)
    Zapraszam też na moje candy, co prawda nie z okazji 6, a 3 urodzin bloga ;-)
    http://oo-lexiesart.blogspot.com/2016/01/candy.html
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszam się do konkursu, obserwuję jako Agator. Z racji tego, że nie posiadam bloga udostępniłam informację na Facebooku: https://mobile.facebook.com/photo.php?fbid=229589177374954&id=100009716208950&set=a.164215897245616.1073741828.100009716208950&source=48

    Mam nadzieję, że wezmiesz moje zgłoszenie pod uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Przez przypadek trafiłam na Twojego bloga i już tu zostaję :) Gratuluję tak wspaniałej rocznicy (można powiedzieć, że ja dopiero raczkuję - niedawno minął roczek moich zmagań blogowych). Tworzysz lawendowe cudowności, więc stanę skromnie w kolejce korzystając z okazji - może szczęście się do mnie uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Gratuluję rocznicy i z chęcią dołączam do kolejki :) Bloga dodaję do obserwowanych i w wolnej chwili na pewno rozejrzę się dokładniej :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. Gratuluję rocznicy i z chęcią dołączam do kolejki :) Bloga dodaję do obserwowanych i w wolnej chwili na pewno rozejrzę się dokładniej :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. 6 lat - idziesz do szkoły ? Gratuluję i chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Gratuluje takiej rocznicy,candy jest przepiekne ,uwielbiam lawendę...

    OdpowiedzUsuń
  69. gratuluję rocznicy i zyczę dalszej weny ... Stoję w kolejce po lawendowe sodzcze ...

    OdpowiedzUsuń
  70. Przyłączam się do gratulacji :)
    Banerek wstawiony na kartinkach, choć blog z lekka przykurzony.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  71. Gratuluję rocznicy i świetnego Bloga!
    U mnie lawendowe kadzidełka na okrągło:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  72. miłego blogowania,zapisuję się do kolejki

    OdpowiedzUsuń
  73. Łał 6 urodzinki :) gratuluję i życzę kolejnych wielu :*
    Ustawiam sie w kolejce :)
    Banerek na http://plonacemotyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Wstawiłam: http://nopomysl.blogspot.com/2016/01/blog-post_21.html?m=1
    Zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  75. Przyłączam się do gratulacji i do zabawy
    mój blog http://zielonymyszak.blogspot.com/ a obserwuję jako Katarzyna Z(Zielony Myszak)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  76. Na ostatnią chwilę, ale zdążyłam :) Banerek wisi u mnie (http://ewulaki.blogspot.com/), obserwuję również i gratuluję 6 urodzin :) W "latach blogowych" ja właśnie wychodzę z pieluch, więc miło mi uczyć się od starszych :)
    Pozdrawiam,
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  77. zdążyłam i ja wrzucić link do candy :)
    podlinkowana jesteś już od dawna, od kiedy Hana nam Ciebie przedstawiła w Kurniku:)
    gratuluję 6 rocznicy:)

    OdpowiedzUsuń
  78. Gratuluję tak wspaniałej rocznicy :)
    Chętnie się zapisze do zabawy :) jeszcze zdążyłam :)
    Baner wieszam na blogu: http://kamira90.blogspot.com

    POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  79. I ja się zapisuję:) fantastyczne miejsce, niezwykle urokliwe i pełne cudownego zapachu:)

    OdpowiedzUsuń
  80. Gratuluję pięknej rocznicy :)
    Z prawdziwą przyjemnością staję w kolejce do zabawy. Nagrody piękne :)
    Z zainteresowaniem powędrowałam przez posty na blogu, jestem zachwycona klimatami jakie tu panują i z przyjemnością zostaję na stałe. Lawendę kocham i mam kilka jej krzaczków w ogródku :)
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  81. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)