wtorek, 29 czerwca 2010

wakacyjne candy :)

Ogłaszam wakacyjne candy :)

zasady takie jak zawsze :
zostaw komentarz pod postem ,jeśli masz bloga proszę o umieszczenie podlinkowanego obrazka na pasku bocznym , jeśli nie masz bloga - zostaw swój adres mailowy.

Do wygrania jest :
- wianek
- serwetka wykonana na szydełku
- cebrzyk drewniany ozdobiony metodą decoupage





Zapisy do 31 lipca , losowanie odbędzie się 1 sierpnia w urodzinki mojego synka :)
Dla osób które najczęściej zostawiają komentarze - wylosuję dodatkową nagrodę -niespodziankę :)

życzę udanej zabawy :)

42 komentarze:

  1. Ale cudeńka! Pierwsza! Pierwsza! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. oj cebrzyk jest bombastyczny:)oczywiście się ustawiam w kolejce i czkam na losowanie w tak pięknym dniu(mój romeo ma wtedy urodziny:))

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczne cuda-wianki! Piszę się i ja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje candy! ;) Spróbuję szczęścia po raz drugi!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zosia -króliczka jest słodka , Kasia będzie zachwycona .
    Oczywiście zapisuję się na candy , takie szydełkowe serwetki to dla mnie rarytas , nie mogę przejść obojętnie , a do tego jeszcze wianek i cebrzyk .
    Pozdrawiam -Yrsa
    P.S. napiszę wkrótce , dużo się dzieje

    OdpowiedzUsuń
  6. Na te cudeńka z przyjemnością się zapisuję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry Wieczór

    Ten cebrzyk z łowickim kogucikiem sprawia,że
    chłodniejsze są te upalne dnie.

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też się zapisuję licząc na łut szczęścia :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. zapisuje sie i przyznam sie ,ze jestem tutaj pierwszy raz ale wiem ze nie ostatni:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne cukierasy a cebrzyk jak marzenie .Zapisuję się grzecznie i czekam na losowanie.
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne masz dla nas cukiereczki :). Może, to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  12. PIĘKNE DROBIAZGI!!! Chętnie wezmę udział w tej zabawie

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem i ja :)...Ustawiam się w kolejeczce...ech, wianuszek mi w głowie najbardziej siedzi :)
    Fajne takie zabawy...
    pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  14. jak najbardziej się dołączam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. no chyba naduzywam twojej dobroci ale nie umie sie wprost oprzec uwielbiam twoje cudaki heheh

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem wiankoholiczką - piękny - więc się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapisuję się i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne cukierasy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Decoupage... to dla mnie ciągle nieznane. Zapisuję się więc na losowanie;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja chętnie ustawiam się w kolejce :-)
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak ja uwielbiam takie swojskie klimaty. Zgłaszam się, nawet bardzo się zgłaszam! =}

    OdpowiedzUsuń
  22. Oczywiście ustawiam się w kolejce po cudności :)
    aga.ocean@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Az mi glupio,ze na Twojego bloga trafilam tak pozno.Tyle tu fajnych rzeczy tworzysz.Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. To ja bardzo chętnie się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  25. I ja ustawię się po te cudowności ...
    Może szczęście zapuka do mych drzwi ...
    serdeczności
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudeńka proponujesz więc warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  27. To ja się też dopisuję jako wielka miłośniczka folkowych klimatów:)
    http://zielonaczarodziejka.blogspot.com/
    Pozdrawiam ciepło!
    Mery z Lasu

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapisuje sie na te slodkosci i zapraszam do siebie :*
    annikowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. wspaniałe rzeczy a serweta mnie zauroczyła, chętnie stanę w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne prezenciki!! bardzo mi sie podobają!! Oczywiście, że chciałabym je wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne prezenciki! Pozdrawiam serdecznie, świetny blog dopiero co odkryty

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo mi się podoba Twoje Candy
    dlatego pozwolę sobie się na nie zapisać :)
    Pozdrowienia od różanego...

    OdpowiedzUsuń
  33. oj piękne to Twoje candy tak więc ustawiam się w kolejeczce, podobają mi się też Twoje torby będę częściej zaglądać!!!Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne nagrody :) zapisuję się na ostatnią chwilę. ale cieszę się, że zdążyłam :o) pozdrawiam http://krasnalka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. może jeszcze się załapie ;)
    Pozdrawiam
    Ania-Arizoona
    http://arizoona-hobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam, ależ tu ciekawie!!!A prezenty bombowe. Ustawiam się w kolejce!!!Pozdrawiam:-D

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)