środa, 17 listopada 2010

Basia i Ewka :)

Witam !:)
Na wstępie chciałabym Wam serdecznie podziękować za komentarze ,które zostawiacie i za to ,że zaglądacie do mnie :)
Ilość zapisanych osób na moje candy zaskoczyła mnie całkowicie :) Losowanie odbędzie się lada dzień ,więc kto jeszcze się nie zapisał - zapraszam :)

Szczególnie chciałabym podziękować trzem dziewczynom ,które w ostatnim czasie podarowały mi wyróżnienia : Asi , Monice i Oli
Generalnie nie przyjmuję wyróżnień .wolę komentarze.....bo potem mam problem komu dalej je przekazać.
Jest tyle blogów , które zachwycają i tyleż samo osób ,które je tworzą , że trudno wybrać te naj :)Wszystkie są wspaniałe !!!

Niemniej jednak bardzo dziękuję Wam dziewczyny za wyróżnienie ! Bardzo mnie cieszy fakt ,że komuś podoba się to co robię :)


A teraz przedstawiam Wam dwie nowe ,świąteczne anielice :
grudniowe :)
Basia i Ewka :)








zdjęcia kiepskie z braku słonka - niestety :)
Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających :)
gina

25 komentarzy:

  1. Muszę zęby pozbierać z podłogi z wrażenia. Obie są przepiękne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. a jakie wdzianka mają eleganckie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne anielice o suuuper imionach!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj chyba już zima nadchodzi skoro anieliczki się tak ciepluchno odziały :) Świetne są i pieknie oddają klimat nadchodzących Świąt :)
    pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapitalne Kinga:)Naprawdę mi się podobają:)
    Pozdrawiam za miedzy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale czadowe!!!!!! Swietnie Ci wyszly!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne i jak cieplutko ubrane, na pewno nie straszne im żadne śniegi i mrozy. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne dziewczyny Ci wyszły. Są słodziutkie.

    OdpowiedzUsuń
  9. miłe te anielice takie cieplutkie

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne są te Anielice, chociaż za różem nie przepadam, ślicznie się tu to wszystko komponuje.
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy wiesz kto, jak, od kogo zaczeło się tworzenie takich aniołów? Czy istnieje do nich jakis magiczny szablon? A tak mnie ciekawośc wodzi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Basia i Ewka są bombowe. I mają fajne ciuszki.
    Bardzo lubię anielice i chciała bym się bardzo naumieć je uszyć ,ale to pewnie strasznie trudne.Więc pozostaje mi nacieszyć oczy Basią i Ewą.
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. No, no! Strojnisie z tych twoich kobitek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. są świetne, a ubranka mają idealne na szare i zimne dni !!! nie ukrywam, że czekam na losowanie candy :) pozdrawiam kinia

    OdpowiedzUsuń
  15. I am very glad to acquaintance! At you very nice angels.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne panienki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale twórcza z Ciebie kobieta, co i rusz coś nowego tworzysz. Jestem pełna podziwu. Piękne kolejne anielice wyszły z pod twojej igły.
    Gratulacje!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Boskie anielice no i jak wystrojone cud-miód;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Очень красивые ангелы!!!Смотришь на них и любуешься!!!Они великолепны!!!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)