środa, 5 października 2011

WIELKA PROŚBA !!!

Mam ogromną prośbę !
Pomysł ściągam od Ani z Zielonego Wzgórza :)
Mój synuś Krzyś (lat 9 :) obchodzi 31 października imieniny .
I wymyśliłam sobie ,że fajnie by było gdyby dostał kilka pocztówek .Zawsze kiedy idzie do skrzynki pocztowej to jest smutny ,że do niego nikt nie pisze tylko do mamy są .......rachunki :)

Jeśli znajdzie się dobra duszyczka ,która chciałaby wywołać uśmiech na twarzy Krzysia to proszę napisać do mnie na maila
gina227@wp.pl
a ja podam adres

życzenia mogłyby wyglądać tak :
" najserdeczniejsze życzenia z okazji imienin dla Krzysia przesyła ....np,gina z Chałupkowa "



A ja ,żeby Wam podziękować za okazane serce wylosuję spośród pocztówek osobę ,która dostanie mały upominek od nas :)

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego dnia :)
gina

21 komentarzy:

  1. No to ja się piszę jak najbardziej na tą karteczkę dla Krzysia :))
    Podaj mi proszę adres na emaila:otat@op.pl.
    Pozdrawienia dla Krzysia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także chętnie wyślę karteczkę do Krzysia =}
    keisa88@vp.pl

    Pozdrawiam Was serdecznie =}

    OdpowiedzUsuń
  3. ja takze wyslę karteczkę proszę o adres elmechta77@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny pomysl ! moj email
    marstonway@gmail.com
    jesli wyslesz adres tez do Krzysia napiszemy !
    a tak wogole to mam taka propozycje , zeby zrobic naszym dzieciom niespodzianke i powysylac sobie kartki :) bez okazji , ze zdjeciem miasta np z ktorego sie pochodzi , taka wielka akcja wymiany pocztowkowej , co wy na to ? obiecuje napisac kazdemu kto do nas napisze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To takie słodkie:)z mojej strony sa 2 kartki, bo moja corka tez chce wyslac:))nie zalezy nam na podziekowaniu, tylko usmiechu Krzysia:))pozdrawiam coca4@o2.pl
    (czy Krzyś lubi koty?:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Poproszę o adres :). Swoim wpisem przypomniałaś mi jak byłam szczęśliwa gdy dostałam, będąc w wieku twego synka, paczuszkę zaadresowaną do mnie a podpisaną od Św. Mikołaja. Do dnia dzisiejszego nie wiem jak to zostało zorganizowane, pewnie moja Mama to wymyśliła. Zadbała by był to nieznany mi charakter pisma (już wtedy trudno było mnie nabrać). Ach! Słodkie dzieciństwo! Ania. Mój mail: anulajaki@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Gino z przyjemnością napiszę do Twojego synka,tylko ,ze ja bazgrze jak kura pazurem,ale bardzo się postaram.Jeśli Twój synek lubi zabawki to z przyjemnością zrobię dla niego imieninowego filcaczka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja również chciałabym wysłać Twojemu synkowi karteczkę, więc poproszę o adres oraz o kilka słów o Krzysiu, łatwiej mi będzie zrobić osobistą Krzysiową karteczkę:):):)
    mój mail: jola_zola@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny !
    Dziękuję Wam za taki odzew :)
    odpisuję na wszystkie maile.
    Krzyś teraz leży w łóżku z anginą i nawet się nie spodziewa jaką niespodziankę mu szykujemy :)

    pozdrawiam gorąco
    gina

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tez poprosze adres. Zdrówka dla Krzysia. Wysłąłam ci maila

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, a ja myślałam ,że wszystkie Krzysie świętują w lipcu , ale jak tak się sprawy mają to już robię wielką kropę w kalendarzu , adres mam /!!!/ .
    Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też chcę też się piszę na imprezkę,czekam na adres

    OdpowiedzUsuń
  13. Poproszę o adresik,a oto mój marjanka.36@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. ale przecież adres meilowy jest w poście, na który trzeba się zgłosić po dalsze instrukcje?! ja juz je otrzymałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. sprawi mi to ogromną przyjemność-już wysłałam meila po adres:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam juz adresik. Obiecuje -karteczka będzie wysłana. A dla Krzysia- zdróweczka życzę. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ginuś - puść adresik na maila :-)
    s.laskowska70@gmail,com

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie napiszę do tego młodzieńca
    amiczki@wp.pl czekam na adresik.

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie uszczęśliwię Krzysia, podaj adres na monikadzielak@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj, ja również proszę o adres...nie pamiętam dokładnie gdzie mieszkacie, bo wtedy była zima i mróz, jak przyjechaliśmy po Minusię...:-))
    ona rządzi w domu, a moje wnuki są zauroczone piesiaczkiem...
    pozdrawiamy serdecznie Hania i Kuba
    mój e-mail : hanjudz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)