sobota, 20 listopada 2010

wyniki candy :)

witajcie !
dziś losowanie candy :)
miało być trochę później ale niestety z różnych względów nie wyrobiłam się z setnym postem :)

Zawsze myślałam ,że candy to zabawa.
Ale wczoraj zrobiło mi się przykro kiedy ktoś napisał ,że sobie "bimbam" i "mam to w nosie " .
Nie wiem jak może to napisać osoba ,która mnie nie zna ,ale mniejsza z tym.

Otóż oświadczam ,że nie "mam tego w nosie " bo wcale bym nie organizowała candy .
A następnym razem obiecuję ,że podam bardziej konkretny termin losowania , żeby niektóre osoby nie musiały się denerwować :)

no a teraz losowanie.....




główna nagroda poleci do - Różanego Anioła

i dwie pocieszajki dla...





Dziewczyny serdecznie gratuluję i proszę o podanie danych adresowych na maila :)

a w międzyczasie zrobiłam dwa takie świąteczne wianki.....czegoś mi jeszcze w nich brakuje , ale nie wiem czego ?




Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę udanego wekendu :)
Zmykam stąd na długo wyczekiwane rodzinne spotkanie :))))
gina

39 komentarzy:

  1. Ech, nie przejmuj sie . Ludzie tacy są , różni po prostu, jedni fajni inni nie.... wlasnie przed chwila mialam tego przykry dowod. Ale mniejsza z tym . Usmiechnij sie pozdrawiam cieplo.
    A przede wszystkim gratuluje wylosowanym dziewczynom, a po cichutku zazdroszcze im szczescia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje zwyciężczyniom:)szkoda, że mnie wśród nich nie ma;)a wianki super i może dodaj cos kolorowego na kółeczku??:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gino, nie przejmuj się takimi komentarzami. Jak komuś nie pasowało, to mógł nie brać udziału.
    Serdecznie gratuluję wygranej Dominice oraz dziewczynom.
    A tak swoją drogą to ja bardzo intensywnie poszukuję takiego materiału w czerwono-białą kratkę...może mi pomożesz i podpowiesz gdzie go zdobyłaś???
    No a bałwankowe wianki są super!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej tam - pewnymi ludźmi nie ma się co przejmować ;) Candy to tylko zabawa, ale widać niektórzy chcą się przy tym "nachapać" i im się spieszy żeby wyniki zobaczyć ;)
    No ale, wracając do rzeczy przyjemnych to serdeczne gratulacje dla wylosowanych.
    Wianki są super i niezwykle sympatyczne. A czego brak...hmmm... może kilka śnieżynek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ŚLICZNE WIANUCHY
    A bimbaj sobie, nie bimbaj, rób co chcesz. Czy ja dozyje czasów kiedy to ludziska przestana sie czepiac innych.

    OdpowiedzUsuń
  6. dziewczyny tak się ciesze ze wygrałyście.
    Sliczne nagrody

    OdpowiedzUsuń
  7. Coz,kazde madre dziecko wie,ze oprocz blogowania i candy jest tez codzienne zycie i obowiazki,ktore czasem zmuszaja nas zeby sobie na blogu ,,bimbac,,;)Gratuluje szczesliwym dziewczyna wygranej.Wianuszki sa slodkie,nic im nie brakuje,sa cieplutkie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. myślałam że candy to zabawa ale widać nie wszyscy tak do tego podchodzą ... gratulacje dla dziewczyn a ja bym bałwankom czapki dała albo kapelusze :D

    OdpowiedzUsuń
  9. bałwanki przegenialne :)
    wylosowanym gratulacje!
    pozdrowienia,
    O.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że nie padło na mnie. Nie przejmuj się takimi wpisami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wylosowanym gratuluję, a Tobie dziękuję za zabawę :)
    Wianki śliczne :) Może jakaś kokardka czerwona na samym wianku?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuje bardzo za udział w zabawie a zwyciężczynią serdecznie gratuluje! Nie przejmuj się moja droga - a propos tych niemiłych komentarzy, nie da się każdemu dogodzić.
    bałwanki bardzo piękne, mi osobiście brakuję czegoś na wianuszku bo jest taki smutny, ale te bałwanki są przeurocze :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję szczęściarom, a bałwanek nieziemsko uroczy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wygranym :)
    A Ciebie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne te wianki. Bałwanki są takie milusie. Jeśli czegoś jeszcze Ci w nich brakuje to może dodaj jakąś kokardę, gwiazdkę lub śnieżynkę. Na pewno coś wymyślisz. Mnie i w takim stanie się podobają. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję wygranym, dziękuję za super zabawę :)
    świetne wianuszki!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje Różanemu Aniołowi ,Alicji i Psiance !
    Podobnie jak Agnes myślę ,że jakieś małe elementy na jucie wcale by nie zaszkodziły , może śnieżynki , coś drobnego dla rozjaśnienia obwódki . Anielinki w różowych strojach wyglądają bardzo odświętnie , a wszystkie malutkie detale na ich ubrankach są idealnie wykonane .
    Pozdrawiam -Yrsa

    sobota, listopad 20, 2010

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja równiez gratuluję wygranym i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ahhh i sie nie udalo ;( Nic nastepnym razem, moze bedzie lepiej ;) takimi wpisami sie nie przejmuj ;) A na wianki ja bym dokleila jakis drobiazg szyszke, gwiazdeczke. Pozdarwiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję wygrywającym :)) Bałwanki fajne, ale na wianuszkach może faktycznie jakąś kokardę jeszcze bym dała...? :)) Komentarzami się nie przejmuj, zawsze znajdą się tacy, którym w żaden sposób nie dogodzisz... Buziaki ślę! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję dziewczynom, które wygrały. Gino nie martw się i uśmiechnij do nas. Wyczarowujesz piękne cudeńka. Cieszę się, że tu dziś zajrzałam:)
    Do zobaczenia. Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj jak się cieszę-dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję! :)Ale przemiła niespodzianka! :)
    To takie niemożliwe mi się wydaje, bo bardzo chciałam posiadać te Twoje cudeńka.
    A tu proszę ...
    Pozdrowienia od szczęśliwego różanego...

    OdpowiedzUsuń
  25. Do "bimbających" świat należy:))
    Nie ma co się przejmować bzdurami.
    Swoją droga dziwię się takim komentarzom, wkrótce o candy słuch zaginie, przez takie "szczere" osoby:P O to im chodzi???

    Gratuluję dziewczynom:))))

    OdpowiedzUsuń
  26. gratulacje dla dziewczyn :)
    wianki bardzo ładne! ;)) ja bym tylko na tym kółeczku dodała jakieś np. biało-czerwone gwiazdki, czy coś w tym stylu ;)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  27. wianki są rewelacyjne i mi niczego w nich nie brakuje! cudne i kropka.

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję wygranym dziewczynom. Och...zazdroszczę :) No nic w sumie to nawet się nie łudziłam ,że mi się uda. Nigdy nic nie wygrywam...
    Bałwanki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  29. niestety :( nie udało się. candy organizuj - bylo świetne !!! wianki rób - są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  30. gratuluję szczęściarzom!
    do wianków? ...może coś z choinkowych oooozdóbek? coś jak jakaś bombka czy świecidełko?

    OdpowiedzUsuń
  31. Wygranym gratuluję !!!
    Piękne bałwanki uszyłaś !!!
    Nie mart się ludzi nie zmienisz !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  32. Serdeczne gratulacje dziewczyny!A Twoje tworki sa sliczne,jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulacje dla dziewczyn!!! A wianek bardzo pomysłowy. A swiat dzieli się na cierpliwych i niecierpliwych ;-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Szkoda, że nie ja, ale gratuluję szczerze wygranym.
    Powiem szczerze, że przykro mi się zrobiło, jak przeczytałam początek Twojego posta...rzekłabym nawet oburzyłam się z lekka...jak można napisać, że ktoś sobie bimba w sprawie candy...gdyby data była ściśle określona, a ktoś po tej dacie przez dłuższy czas nie zamieszczał wyników to bym się zastanawiała, ale jeżeli jest określone do 100 posta, to choćby to miało trwać rok, albo i dłużej to co z tego.
    Nikt nie ma prawa wymuszać na autorze bloga częstotliwości zamieszczania postów.
    Jeżeli sam ma ochotę pisać częściej, nieważne, ze nie ma o czym, proszę bardzo.
    Jeżeli o mnie chodzi, ja wolę ja wpisy pojawiają się rzadziej, ale przynajmniej jest się czym zachwycać.
    I nie przejmuj się durnymi ludźmi, którzy najczęściej tylko biegają od bloga do bloga w poszukiwaniu candy, a potem robią z tego u siebie 77 wpisów...eh...kończę, bo zaczynam się bulwersować ;O)

    OdpowiedzUsuń
  35. Podpisuje się pod słowami KINI ;)
    W końcu Ty jesteś panią swojego bloga i sama powinnaś decydować co i jak.
    Skoro zdecydowałaś się na zorganizowanie candy i ustaliłaś takie zasady to wszyscy zapisujący się powinni je akceptować.
    Wiem to z własnego doświadczenia,ze czasem brakuje wolnej chwili na blog i nowe wpisy nie mówiąc już o zaglądaniu na inne blogi.
    Nie przejmuj się;)
    Cieplutko pozdrawiam i gratuluje wygranym;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gina kobieto. Co się z Tobą dzieje? Nie ma Cie i niema. Wyjechałaś? Chyba Cię nie przystopował tyn wpis na candy, bo że przez ten cały czas nic kompletnie nie uszyłaś wierzyć mi się nie chce. Pokaz coś nowego. Czekamy na 100 post.

    OdpowiedzUsuń
  37. Szkoda, że się nie udało ale zwyciężczyniom gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  38. PREZENCIK JUŻ OTRZYMAŁAM -JEST PIĘKNY I PACHNĄCY.BARDZO DZIĘKUJĘ ZA NIEGO !!!POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)