środa, 1 grudnia 2010

zimowo- prezentowo :)

Witajcie !

Z powodu awarii sprzętu martwego czyli komputera , nie było mnie kilka dni.
W tym czasie zima zawitała do nas na dobre i rozszalała się na całego a na Waszych blogach robi się coraz bardziej świątecznie :)

A jeśli święta to i prezenty :)
Dziś się Wam pochwalę prezentem jaki dostałam od Mysi z okazji wymianki świątecznej :)
Mysiu - bardzo Ci dziękuję za te cuda i słodkości :)

same zobaczcie ...







aaa....i uszyłam kilka rzeczy :

reniferki i bombki...







zastęp śpiących aniołków...






kolejne Mikołaje...



Jutro jeśli pogoda pozwoli czeka mnie miłe twórcze spotkanie :)
Trzymajcie kciuki ,żeby nas nie zasypało bo za oknem niestety szaleje śnieżyca.

pozdrawiam serdecznie
gina

15 komentarzy:

  1. u mnie też zawieja że hoho:)a reniferki słodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oh ale slodkosci dostalas :)
    ja tyz chce takiego spioszka;) ale talentu u mnie brak i uszyc nie potrafie, wiec podziwiam i wzdycham :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zachwycam się bombkami. Sporo pracy wykonałaś Gino. Tyle różnych ozdób.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Łaał ,jakie cuda ! Reniferki boskie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te Mikołaje są przeurocze. Widziałam takie w prasie wnętrzarskiej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, kobieto, ale się napracowałaś!!!!
    Śpiochy fantastyczne, takie wesołe:)
    I zawieszki i mikołaje... brawo!
    I prezenty otrzymałaś słodkie, tylko palce lizac:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj
    mam nadzieję, że nie zasypało WAS tam:)
    Śliczne prezenty dostałaś:)
    Prace cudne, najbardziej podobają mi się reniferki i mikołaje:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Reniferki - super. Takie proste wykonanie, ze może i ja sie pokusze.
    Hohoho aby nie zasypało hohoho
    buziole w noch

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej...ale cudeńka :) Wszystko piękne i reniferki i serduszka i bombeczki i skrzaty :) Czarodziejka z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No Kochana! Ale cuda!!! Super! te reniferki, bombeczki i skrzaty!!! Zdolne i pracowite raczki!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweet christmas dekoration! Nice hearts, dyr and dolls!
    Best regards, PillePalle

    OdpowiedzUsuń
  12. No tak świątecznie nie tylko za oknami nam się robi ale i na blogach....super reniferki!!1

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezła robota :) Wszystko takie piękne i świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)