poniedziałek, 6 grudnia 2010

Mikołajki i prezenty :)




Witajcie !
Któż by nie chciał dostać prezentu od Świętego Mikołaja ?:)
Ja dziś dostałam aż dwa ...niespodziewane :)

Pierwszy przyszedł od Elki ....moje pierwsze tildowe książki :)
No i sami powiedzcie....czy Mikołaj nie wie o czym marzymy :))))


Dziękuję Ci Elu serdecznie !!!


Jakiś czas temu napisała do mnie Agnieszka z " Kapryśnych inspiracji "
i zaproponowała mi prywatną wymiankę .
Ja wysłałam Agnieszce aniołka w fioletach , woreczek z lawendą i .......zapomniałam o całej sprawie :)
Aż tu dziś w Mikołajki przyszła paczuszka z takimi oto cudami.....




Dziękuję Ci Aguś bardzo ! Sprawiłaś mi niemałą niespodziankę :)


a takie Mikołajki malowałam rok temu....
mam ich chyba ze czterdzieści parę......przed świętami rozbiegają się po całej chałupce i uśmiechają się do nas w łazience,kuchni, salonie......po prostu wszędzie :)))



Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających i dziękuję za każdy komentarz :)
Mam nadzieję ,że dla Was Mikołaj też był szczodry :)
gina

15 komentarzy:

  1. Chyba byłaś bardzo grzeczna w tym roku...:-)
    Prezenty otrzymałaś super.
    Po pierwsze chyba każda z nas marzy o książce tildy na papierze a nie w kompie;-)
    Po drugie komplecik lawendowy jest prześliczny i chyba fajnie jest teraz tą zimową porą nacieszyć oczy motywem lawendy.
    Po trzecie Twoje mikołaje są mega orginalne i jak widać wielosezonowe.
    Ps. Zapraszam Ciebie do siebie na Candy.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. tak,miłołaj się do ciebie uśmiechna szeroko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj kochane te mikołajki kochane. A ja dzis popełniłam 2 metrowego bałwana. Ubawiłam sie jak dzieciak.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomyslowi ci Swieci Mikolaje!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale śliczne prezenciki:)dziewczyny jesteście super zdolne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super mikolaje!!!!!! Co za pomysl!!! Ksiazek Ci szczerze zazdroszcze ;) Caluski sle

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale szczęściara z Ciebie:)
    Zasłużyłaś ksiązki super no i prezenciki od Agi też:)
    PS Napisz co tam u Ciebie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezenty piękne:)...a pomysł na Mikołaje genialny! Są po prostu świetne ;)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł z tymi malowanymi Mikołajkami. Bardzo mi się podobają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne prezenty dostałaś gratuluje :), mikołaje są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie piękne te mikołaje!!!!no cudo.I jaki pomysł!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Mikołajki te od ciebie juz stoją na wystawie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mikołaje z pniaków bardzo mi się podobają , fantastyczny pomysł i na śniegu prezentują się b. malowniczo .
    Książki piękne , ja dostałem o decoupage /wszystkie techniki/ co prawda nie na mikołajki , ale i tak się cieszę .
    Lawendowe świeczniki i buteleczka , b.ładne i pięknie wykonane .
    Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja myślałam na pierwszy rzut oka że te mikołaje to są czekoladowe dopiero potem doczytałam, że malowane. Bardzo fajny pomysł, super Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny pomysl z tymi mikolajami :)

    Zapraszam do http://thebunnyattic.blogspot.com/ do Znalezisk w stylu English Country, Vintage and Shabby Chic :)

    Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)