poniedziałek, 13 grudnia 2010

"Choinko zielona , pachnąca jak las
my ciebie lubimy a ty lubisz nas..."

Pamiętacie tą piosenkę z dzieciństwa ?
Mi zawsze ona "chodzi" po głowie kiedy z Krzysiem ubieramy choinkę :)

W zeszłym tygodniu wysłałam ostatnie zamówienia świąteczne a teraz mam czas ,żeby wreszcie zrobić coś do chałupki :)

taką choinkę lnianą zrobiłam do powieszenia na korytarzu....z drewnianymi ozdobami i małymi pierniczkami...





to choineczka przed chałupką...




a to nasza domowa choinka ... wieczorową porą :)




na choinkę muszą być oczywiście bombki...




popełniłam też moje pierwsze solniaczkowe janiołki :)
nawet mi się podobają :)






a ta para śpioszków poleciała do Warszawy do pani Gosi i pana Tomka :)
pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję ,że te aniołki przyniosą Państwu wiele szczęścia :)



Dziękuję za Wasze komentarze i życzę owocnego tygodnia !
pozdrawiam serdecznie
gina

19 komentarzy:

  1. Choinkowo i aniołkowo, ślicznie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cuda popełniłaś :) Fajne te bombeczki na choineczkę :) No i wszsytkie choinki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne te aniolki,bardzo mi sie podobaja.I tradycyjnie-jak ja zazdroszczeeeeeeee wam tego sniegu!

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałam tylko napisać,że wszystko piękne:) I choinkę masz już ubraną nawet!!aniołki cudowne
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniolki sa naj naj naj...:)
    Buziaki,K.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prace...Ciepło pozdrawiam i zyczę miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Janiołki pikne, oj pikne, a choinka-musze sie zabtać wreszcie za swoją.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, to już choinkę ubieracie..?! Ależ nastrojowo się zrobiło ;)
    I ja też pamiętam tę piosenkę z przedszkola- ponadczasowa widać ;)...i śliczne aniołki widać ją tez śpiewają, takie rozweselone gębusie mają- śliczne!
    ściskam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ tu już świątecznie.Wszystko bardzo śliczne i pełne uroku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ śliczny, świąteczny wystrój u ciebie na blogu :)) A aniołki bajeczne, bardzo mi się podobają :) A co do pieska, kochana, nawet nie wiesz jak bardzo bym chciała... ale musimy poczekać na nowy domek jeszcze trochę... Buziaki ślę i dziękuję za pamięć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale się napracowałaś ...ale ile tu wrażeń i westchnień zostawiłam ! :) cuudnie u Ciebie :)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. No tyle cudeniek to dawno nie widziałam.
    Nie wiem na co patrzeć.
    Aniołki są BOSKIE!!!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam serdecznie i ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj kochana
    Bombeczki i janiołki cudne:)Bardzo mi się podobają...
    Pozdrawiam Waszą rodzinkę, mam nadzieję, że po Nowym Roku uda nam się zorganizować rewizytę u mnie...Buźka dla Pandzi:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ginuś Ty to masz pomysły......
    Najchętniej zamówiłabym wszystko to samo....
    I Miśkę!! Ale co do psiny, to na razie odpada- za dużo jestem poza domkiem.
    Śliczna zima w Chałupkowie.
    Życzę duuuużo ciepła i pozdrawiam.
    elka

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)