piątek, 3 grudnia 2010

Mikołajkowe twórcze spotkanie :)



Witajcie :)
Wczoraj mimo mrozu i zasp śnieżnych udało się nam dotrzeć na umówione spotkanie :)
Piszę "nam" bo wybraliśmy się tam całą rodzinką :)
Zostałam zaproszona do poprowadzenia warsztatów przez Panią Elę Andrzejewską do szkoły w Pępowie .
Spotkałam się tam z 30-ciorgiem dzieci (zarówno dziewczynek jak i chłopców) z koła "Zrób to Sam" i "Młody Rękodzielnik ".
Spotkanie było bardzo owocne , dzieci zaangażowane i chętne do współpracy.Było to ich pierwsze zetknięcie się z techniką decoupage ale myślę ,że poradziły sobie doskonale.
Rośnie nam nowe pokolenie rękodzielników :)

A to mała fotorelacja z naszej zabawy....
robiliśmy bombki-zawieszki :)










A że święta zbliżają się wielkimi krokami
zrobiliśmy także reniferki z siana.....zabawa była przednia :)







a oto piękne prezenty jakie otrzymałam od dzieci : piękne bombki i gwiazdę wykonane w technice origami zdolnymi rączkami ...
tej techniki dzieci mogłyby mnie uczyć :)...bo nie mam o niej zielonego pojęcia :)





Jeszcze raz chciałabym podziękować dzieciom i ich opiekunom za miłe przyjęcie i wspólnie spędzony czas :)
Myślę ,że będzie więcej takich spotkań :)

Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających i życzę miłego wekendu :)
gina

7 komentarzy:

  1. Ale super pomysl!!! Swietnie, ze dzieci sa zaintersowane i chetne do poznawania nowych technik! A jakie dostalas sliczne prezenty!bombki origami sa cudne!

    Ja juz dzis zapisuje sie do Ciebie na kurs reniferka z siana!! Sa przeslodkie! Mam nadzieje, ze mnie nauczysz??!?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super i jakie zdolne dzieciaczki. No i te czapulce-Bomba.

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę ,że chętnych było wielu , piękna sprawa , dzieci muszą mieć zainteresowania i zajęty wolny czas / najlepiej czymś twórczym/, a z tym bywa różnie .
    Renifer też niezły , przed przeczytaniem tekstu myślałam ,że robiliście muminka / przez te oczy/ , ale na kolejnym zdjęciu już widać lepiej .
    Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Kinga widzę , że spotkanko się udało:)
    Ja też brałam raz udział w takiej zabawie w przedszkolu i było wspaniale...u WAS też widzę, że dzieci były zadowolone, a to najlepsza nagroda:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sprawa! Widzę, że czas minął miło i twórczo. Praca z dziećmi zawsze jest przyjemna i daje dużo zadowolenia.

    Miłego weekendu:)
    TCH

    OdpowiedzUsuń
  6. http://id.joe.pl/sub_images/profil/c9ec8ad30f42df54d601ada79bae1160_th2.gif

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)