wtorek, 14 grudnia 2010

zbliżają się....

witajcie :)

Powolutku....a właściwie teraz to już dużymi krokami zbliżają się święta :)
Do chałupki też powolutku wkrada się nastrój świąteczny .
Choinka ubrana , prezenty popakowane .... no może posprzątane nie jest tak jak bym chciała ale odezwała się moja dyskopatia i krzyczy gromkim głosem .... na krok nie chce mnie opuścić :)
Zaczęły się nawet rozbiegać po półkach , półeczkach moje Mikołajki...







a to mój najukochańszy Mikołajek :)- Krzyś , który robi mi prezenty nie tylko od święta :)



Nastrój świąteczny już mamy... za oknem śnieg prószy ... teraz czas na pieczenie ciasteczek :))))


Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za komentarze :)
gina

20 komentarzy:

  1. ale pięknie u ciebie:)zazdroszczę
    moje ozdoby w pudle:)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja jeszcze w lesie:)dobrze,ze można podpatrzeć kogoś kto ma już święta gotowe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Artystyczny kącikwtorek, grudnia 14, 2010

    Świetnie to wygląda a najbardziej to mi się podoba twórczość z fotki nr 1:)śliczne to coś wiszące,słowa nie mogę znaleźć a to ma swoją nazwę:)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne dekoracje:-)
    Pozdrawiam cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo swiatecznie juz :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczna girlanda ,Mikołajki bardzo pomysłowe ale najlepszy ten na zdjęciu bo własny :)
    pozdrawiam cieplutko w te zimne dni

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz naprawdę zdolne ręce.
    Wszystko zrobiłaś SAMA???

    A synka to tylko pozazdrościć....
    Ściskam
    Elka

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja daleko w tyle ...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Mikołajki wyglądają super. Masz też piękną girlandę z serduszek i reniferów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Girlanda jest śliczna, ach te reniferki, ja to mam do nich słabość.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie u Ciebie. Te mikołajki na patykach są cudne i pomysłowe bardzo.

    Chałupka cudnie udekorowania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj i spakowane prezenty i posprzatane i poukładane, no ja to nawet w lesie nie jestem, a gdzieś daleczko daleczko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne...podziwiam bo bardzo pomysłowo!Buziaczek!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello Gina! These wooden Santas are so kute and funny! The boy on the photo is he your son? A kute Santa too :))
    Best regards PillePalle

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie u Ciebie :)
    Bardzo podoba mi się girlanda serduszkowo-reniferowa :) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. no, no, no - pogratulować zorganizowania :-) dekoracje urocze i jakie klimatyczne, a porządkami się nie przejmuj - i tak by się niedługo nabrudziło ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomysł na mikołajki mnie rozbroił! Takie to proste, że aż trudno na to wpaść ;} a efekt świetny!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)