poniedziałek, 13 czerwca 2011

kratki-kwiatki :)

witajcie :)
Bardzo chciałabym Wam podziękować za wszystkie komentarze ,które sprawiają ,że nadal chce się szyć i tworzyć nowe rzeczy :)
Ostatnio kusi mnie nowa technika .... ale to dopiero po wakacjach bo teraz po prostu nie miałabym kiedy :)
Wakacje już tuż ,tuż więc staram się nadrobić czas póki Krzyś jeszcze chodzi do szkoly.

a oto co ostatnio udało mi się stworzyć :)....






i takie ptasiorki rozsiadły się po gałązkach .....





to dla zakatarzonych :)




a po pracy ..... małe co nieco w nagrodę :)


Udanego tygodnia Wam życzę i dziękuję za odwiedzinki w chałupce :)
gina

26 komentarzy:

  1. Śliczny ten różowy kwiatek. Czy mogę zapytać o to, czym je wypełniasz? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się ten różowy kwiatek też bardzo podoba. A ptasiorki śliczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w różowym kratkowym kwiatuszku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie te wianki. Wszystkie mi się podobają. Zwłaszcza, że mają szydełkowe kwiaty. Śliczności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są te kwiatuszki na wiankach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wianki są wspaniałe ,szczególnie spodobał mi się ostatni ze wzgledu na kolorystykę,
    ptaszorki bardzo fajne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja koniecznie chce ten ostatni lniany-ty to gdzieś udostępniasz publiczności czy chowasz dla siebie?

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskie kwiatki i wszystko śliczne...
    A taki placuszek w Twoim towarzystwie to chętnie bym zjadła ;)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale natworzyłaś cudeniek :)
    Chusteczniki są prześliczne. Już nawet mogę mieć katarzysko wielkie byle korzystać z takiego cudownego dzieła. Ptaszki są przepiękne.
    Nie, ja po prostu pęknę z zazdrości ;)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko jest piękne-i dla ducha i dla podniebienia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kingo- jak dla mnie róż jest "the best"!, drugi len i lawenda;)
    Bo, że reszta też cieszy oko, to wiadomo;)
    Buziaki, K.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej
    Dziękuję za odwiedziny u mnie i miłe słowa.
    A u Ciebie widzę wysyp prześlicznych prac.
    Bardzo mi sie podobają.
    Pozdraiwam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, wszystko takie piękne ;)
    kwiatuszki najbardziej mi się podobają...sama takie próbowałam ale nie wychodzą tak jak Tobie!
    Chylę czoła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Gino :) Nie uwierzysz:) właśnie siedzę i przyszywam kwiatki do swoich wianków i w takim momencie trafiam do ciebie , nie wiem nawet przez kogo :P Ale od razu rzuciły mi się w oczy twoje piękne kwiatki ! są cudne !!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Co rusz to coś nowego , a każda rzecz piękniejsza od poprzedniej .
    Kwiatki wychodzą Ci idealnie , kolorystycznie wszystkie mi się podobają , ale ostatni jest naj naj naj moje kolory i te koronki - cudo!
    Pozdrawiam i podziwiam -Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga, bo bardzo mi się on spodobał :) Tyle ślicznych i ciekawych rzeczy
    Pozdrawiam i zapraszam również do siebie
    http://czarnajagoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie najbardziej urzekł wianek w odcieniach beżu, po prostu Słodki! =}
    Ps. może zdradzisz jak się robi te cudne kwiatuszki? Strasznie mi się one podobają, ale nie wiem jak się za nie zabrać =/

    Pozdrawiam cieplutko =}
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zawsze cudnie::)) Gino napisalam maila.pozdr

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne wianki, nic nie poradze,ze uwielbiam takie krateczkowe kwiatuszki i kwiatowe dodatki.Ptaszory nieustannie mi się podobaja:)

    OdpowiedzUsuń
  20. no pomysła dałaś kobieto, ze hej :) wianki są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super pomysł z tymi wiankami - aż żal, że nie potrafię szyć, a ptaszki urocze :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. wszystko jest przepiękne:))a ciasto mniam:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne te wianki:) o ciastko, chyba ostatnio upiekłam podobne:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kinga - jakie to wszystko cudne :) A kwiatki wspaniałe :)
    PS. Dzięki za namiary wczasowe u Eli. Niedługo tam jadę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wianuszki naprawdę rewelacyjne, a te kwiatuszki na nich... hmmmm śliczne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)