niedziela, 5 czerwca 2011

Kolorowy misz-masz :)

witajcie niedzielnie :)

Gorące lato mamy tej wiosny prawda ?:)
żar z nieba się leje .... prawdziwe lato :)

A w chałupkowej pracowni powstają różności.
Ale co Wam będę pisać ..... sami zobaczcie .....








słoneczniki ....... moje ulubione :)




aniołki....







i małe aniołeczki ............. kwiatki zrobione przez Krysię ....wreszcie znalazlły swoje miejsce :) bo czekały chyba rok :)



woreczki z lawendą ...



i kilka migawek z ogrodu :)






Dziękuję za odwiedziny i komentarze !
Pozdrawiam serdecznie
gina

10 komentarzy:

  1. Ależ ŚLICZNOŚCI!! I ileż tego, wooooooow! :)) Strasznie podoba mi się ten cały komplet w słoneczniki i wszystkie tildowe panienki, cuuuuuuudne :)) Powiedz mi, sama robisz im warkocze czy gdzieś kupujesz gotowe? ;) Pozdrawiam ze słonecznego tarasu! Aha, miałam jeszcze napisać, że my na wakacje też jeździmy do Ustronia, tylko trochę dalej, na kemping AWF-u, bardziej w prawo ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudenka :) napracowalas sie ;):*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pod wrażeniem jestem wielgachnym!!!!!!!!!!!!!! Piękne wszystko. a najbardziej lawendowe i słonecznikowe klimaty, aniołki na płocie i lawendowe woreczki. No padłam z zachwytu no :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne rzeczy.....i tak dużo. Ale jesteś pracusiem. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. To się nazywa mieć talent!
    Nie wiem, co podoba mi się najbardziej.
    Wszystko!
    Pozdrawiam z Ustronia.
    Jest tak gorąco, że chyba zaraz wskoczę do morza!
    Zapraszam do wspólnej kąpieli, a potem- miły wieczór przy ogrodowym kominku.(ja mieszam drinki)
    Elka

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Ile tych piękności natworzyłaś - jestem pod wrażeniem ilości ;)) Ja też tworzę, ale chyba nie tak naraz w tym samym czasie - zapraszam też kiedyś do mnie wkrótce będzie więcej fotek! pozdrawiam udanej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  7. anielinki i woreczki przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gina, jestem oszołomiona TYLOMA dziełami. Nie wiem na którym oko zawiesić. Przewijam do dołu i do góry, chciałoby się o każdej coś powiedzieć. Ginuś same cudowności, same!!!!
    Serdeczności posyłam i zapraszam :):*

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniołki mnie rozbroiły, są pięknisie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Słońce a powiedz mia, ale najlepiej na maila skąd Ty bierzesz te wszystkie ciekawe motywy do decu, to są serwetki??? A jeżeli tak to gdzie je kupujesz :)? teramisu@wp.pl buziaki

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)