czwartek, 13 stycznia 2011

Zuzia ,lalka nieduża.........i CANDY:)

witajcie :)
Słowo się rzekło :)
ogłaszam candy z prototypem lali ,która przed chwilą zeszła spod igły :)
Jest to pierwsza tego typu lala.Mam zamiar szyć takowe z kompletami ubranek do przebieranek :)

Przedstawiam Wam ZUZIĘ :)

rysopis :
wzrost - 48 cm
waga - 305 g
włosy blond - 50g wełny merino
oczy błękitne
rozmiar buta - 6 cm

ubrana w białą koszulę ,białe gaciochy z koronką ,wzorzystą spódniczkę ,kamizelkę i buciki
koszulka i spódniczka zapinane na rzepy ,gaciochy na gumce

Zasady candy takie jak zawsze
1.Zostaw komentarz pod tym postem.
2.Umieść podlinkowane zdjęcie na swoim pasku bocznym bloga.
3.Osoby anonimowe proszone są o zostawienie swojego maila.

Zapisy do 27 lutego









Myślę ,że niejedna dziewczynka chciałaby mieć taką lalę :)
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do zabawy :)
gina

66 komentarzy:

  1. O jakie cudo czekoladowe,swietna lala.A czy ja bedec w Neapolu,moge wziasc udzial w candy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Izabel - oczywiście ,że możesz :)
    zapraszam i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo chcę. Kolejka pewnie będzie długa. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urodziłam się w Zuzanny,wiec taka urocza damulka chętnie i mile widziana by była u mnie.
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. no ja oczywiście jestem chętna na taką zuze.
    kiedyś gdzieś przypadkiem widziałam włoski blog właśnie o takich lalach.To są cuda.Tam nawet wykroje były:) Jak znajdę to ci kiedyś wkleję,może coś cie zainspiruje:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooooo,to jak moge to sie przyznam,ze jako malutka dziewczynka,bardzo bym taka lale chciala i sie zapisuje i dziekuje za mozliwosc udzialu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja znam nawet taka jedną, małą dziewczynke, która chętnie zaopiekuje się tą lalą :)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka urocza panienka, a majtałasy powaliły mnie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. po mistrzowsko zrobiona, zala zachwyca!!!!
    sama bym sie nią pobawiła
    zapisuje sie

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne lale,nie wiem która mi się bardziej podoba...:-)
    pierwszy raz się zapisuje na candy...może będę miała szczęście...
    pozdrówki Hania :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo, fajniusia jest i jeśli się uda wygrać to moja mała Zuzia będzie miała lalę imienniczkę, więc ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No ja też oczywiście się dopisuje, bo jak mogło by mnie tutaj zabraknąć:)w tak wspaniałym Candy:)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł na przebierankową Pannę Lalę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zuzia, lalka nieduża, a na dodatek - śliczna jak ... kwiatek Atak mi się rymło i lalę chcę, więc staję w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. O ja cię!!!rewelacyjna jest i jak wygram to zatrzymam dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. też bym chciała - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lala-cudo Gino...poproszę o szczęśliwy los!!

    U mnie w domu sami faceci,choć ten najmłodszy chętnie wozi wózeczki u znajomych:)...a i dziewczynek bliskich memu sercu nie brakuje!!

    Pozdrawiam cieplutko!
    Dziekuję za częste odwiedzinki u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niejedna dziewczynka i mała i duża :)
    jestem chetna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobry Wieczór

    Malowana Lala ,Lala,Lala takie candy każdą kobietę zniewala.

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  20. Geez jaka śliczna lala *__* Sama bym taką chciała, a małą dziewczynką od dawna nie jestem. Cudeńko *__* (trzymam kciuki za siebie :P)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mogłabym się nie zapisać:))))
    filomena
    filomenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Gino, całkiem sporych rozmiarów ta Zuzia. Jestem pewna, że znajdzie swoją grupę docelową odbiorców:-)
    Na candy oczywiście się zapisuję, może uda mi się wygrać ją dla mojej Ewci.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. lala jak marzenie!! nie tylko dziewczynki by taką chciały - ja również ;)

    pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Brak slow.To co tworzysz to jest prawdziwe arcydzielo.Szkoda ze nie mam corci,lala to prawdziwa Prima Balerina.Zastep aniolow przecudny.W tych pracach jest cale Twoje serce.Pozdrawiam bardzo cieplo.Zapracowana Lucyna.

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczna lala ^^ ustawiam się bezzwłocznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow!
    Candy w Chałupkowie !
    Spieszą Tutaj ludzi mrowie.
    I ja nie próżnuję tylko się szykuję ...
    do miłego Gino :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapisuję się!
    wonka_83@tlen.pl
    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  28. Musze ją mieć!!1 Bo po 1 0 tytuł posta to słowa pierwszej piosenki jakiej sie nauczyłam a po 2 przypomina mi moją stara lalę, która miałam będąc dzieckiem .... Rozmarzyłam się ;)

    http://wilczejagody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ustawiam się po tą prześliczną laleczkę po raz drugi bo wcześniej blogi pomyliłam :)))) Pozdrwiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też się ustawiam po lalę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudna ta lala.
    Oczywiście dołączam do zabawy.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Dla mojej dziewczynki ta lala byłaby super :) Zapisuję się do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ustawiam się i ja :) Zuzia śliczniutka :) Podziwiałam od początku, lecz zapomniałam zostawić komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Och ale sliczna lala:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna lala. Ustawiam się w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Oj chyba coś przegapiłam ...
    Gdzie są wyniki poprzedniego candy ? http://chalupkowo.blogspot.com/2010/09/zapraszam-na-candy.html
    pomóżcie dobre duszyczki :-)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  37. ..zapisuję się i ja! Zuzia śliczna..

    Jako, że nie posiadam jeszcze bloga - to mój email:

    irassphotography@gmail.com

    Paula

    OdpowiedzUsuń
  38. A ja mam córkę, która zaopiekuje się lalunią prawidłowo.
    Podaję mój email: just611@wp.pl

    Pozdrawiam,
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziekuje za zaproszenie!!! Oczywiscie jestem!!! Lalka boska! Swiety pomysl z ta zmiana garderoby!!!
    Bardzo chetnie ja przygarne i poprzebieram ;)
    Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudna! :) Nie tylko dziewczynki, dla kobietki też...

    OdpowiedzUsuń
  41. Jest przecudna! Z chęcią bym ją przygarnęła :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  42. Zuzia jest świetna :).

    Już ustawiam siew kolejce po nią :).

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudna ta Dziewuszka.Oj przydała by się dla babci albo dla wnusi.Słodko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  44. zapisuję się na taką śliczną Zuzię dla mojej malutkiej i też ślicznej ZUZI:)
    gratuluję takiego talentu,
    pozdrawiam wiola
    co_nowego_w_raju@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. śliczna lala
    dołączam do zabawy , pozdrawiam
    www.bizugagipy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. uwielbiam wszelkie Zuzie więc z radością się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  47. Słodziak i cudo ta Twoja Zuzka! Zapisuję się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jest śliczna.Na pewno spodobałaby się mójej córce,na której przyjście oczekuję:)uam20@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja także zapisuję się na to candy bo podoba się moim bratanicom i dla nich próbuję szczęścia. http://jeniulkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Lala jak z dziecięcych lat:)

    marta28170@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękne rzeczy tworzysz, ja też chętnie zapiszę się na twoje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja już jestem dużą dziewczynka (24 lata), ale chętnie przytulę do serca Zuzię:). Niestety nie mam bloga. Mój mail: nikola_o@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzzzooo chętnie zapisuję się w kolejce :) Moja MiMi na pewno pokochałaby całym serduchem taką cudną lalkę!!!!! Oby się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Very nice Candy I want also enter in your draw,have a nice San Valentin Day from Tenerife!!!!

    OdpowiedzUsuń
  55. I ja też chciałabym mieć te lalkę;-)

    OdpowiedzUsuń
  56. Zapisuję się! Masz rację, niejedna dziewczynka chciałaby taką lalę - pewnie moja córka też :)

    OdpowiedzUsuń
  57. I ja też się zgłaszam:)i pozdrawiam!
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  58. so sweet chocolate girl, love it))
    http://janedzyuban.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Nie wiem czy jest gdzieś dziewczynka, która nie chciałaby takiej lali. Zapisuję się i ja w imieniu córci. Ubranka do przebierania to powrót do dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  60. hmm, zapisuję się - śliczna adusia

    OdpowiedzUsuń
  61. bardzo chętnie ustawię się w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  62. może zdążę... doniadonia@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Niestety się spóźniliśmy :/ Mimo to zapraszamy na nasze powitalne Candy po obraz i grafikę :D
    http://tusiemaluje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)