wtorek, 25 stycznia 2011

Tosia :)

Witajcie :)

Za dwa dni minie rok odkąd pierwszy raz kliknęłam na pomarańczowy prostokącik"publikuj posta" :)
Zleciał ten rok nawet nie wiem kiedy :)
Wiele się u mnie zmieniło przez ten czas.....na lepsze :)
Poznałam wiele wspaniałych , twórczych osób ,które podzielają moje pasje i zainteresowania. To Wy :)
Ale poznałam też wiele osób cierpiących i borykających się z najróżniejszymi problemami i chorobami .
Świat wirtualny za wiele nie różni się od tego realnego .Jest tylko ta różnica ,że się nie widzimy . Ale nawet w wirtualnym świecie można poznać przyjaciół jak i zawieść się na kimś.Jak w realnym życiu :)
Dziękuję Wam za to ,że zaglądacie do mnie ,że piszecie maile i komentarze w których dzielicie się ze mną swoimi odczuciami . To wiele dla mnie znaczy ... bo daje chęci i siły na dalsze działania :)

Dziś chciałabym Wam przedstawić Tosię :)
Tosia to druga lala ,którą ostatnio wyczarowałam :)
Mam nadzieję ,że spodoba się dziewczynce dla której ją szyłam :)

Tosia ma piękne długie włosy ,które można czesać w kucyki lub warkocze.....ubrana w białą bluzeczkę ,gaciochy w serduszka , kraciastą spódniczkę.....
zresztą.....zobaczcie sami....






a na wiosenny spacerek trzeba ubrać się cieplej :)....



Dziękuję za odwiedzinki i komentarze i zapraszam na trwające nadal candy
Pozdrawiam serdecznie :)
gina

18 komentarzy:

  1. Taka laleczką pobawiłaby się chyba każda dziewczynka i mała i duża;-)
    Bloguj jak najdłużej!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super!!! Fajnie, ze mozna je ubierac i rozbierac do boskich gaciochow!!!
    Taka lalka to marzenie kazdej dziewczynki!

    Sciskam i ciesze sie, ze jestes z nami!
    Aska

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniaa Tosia, każda dziewczynka by była zachwycona taką przyjaciółką :)
    Kinguś również się cieszę, że tu jesteś. Uścisków moc posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję roczku! :) A Tosia fajna i do przebierania i do czesania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje Roczkowe :)
    Tosia jest urocza ...
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Lalka super! Ma wspaniałe "gacie" w serduszka i uroczy płaszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje roczku ;)
    Lala super ,najlepsze są jej majciochy w serca ,
    a juz w płaszczyku i czapce wyglada bombowo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna lala myślę, że jej nowa właścicielka będzie bardzo zadowolona:)
    Życzę Ci jak najdłuższego, szczęśliwego blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tosia rewelacyjna :) Normalnie cudo, a te gaciolki w serduszka są mega urocze :)
    Gratuluję rocznicy :)
    PS. Ja też 27.I. zeszłego roku postawiłam pierwszy post. Muszę pomyśleć nad jakimiś cukierasami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę kolejnego tak udanego roku na blogu .
    Słodkie pysio ma ta laleczka i fajny perkaty nosek oraz pyzate policzki tego brakuje mi w Tildach , są takie szczupłe i wpędzają mnie w kompleksy /hihihih../
    Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  11. Lala ma prześliczną buźke! Taka jest że az chce się ją przytulić!

    OdpowiedzUsuń
  12. GRATULACJE z okazji ROCZKU...:-)
    przesyłam pozdrówki Hania :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już mogę potwierdzić, że nowa właścicielka czyli Marcysia jest bardzo zadowolona:)I zostawiła imię Tosia:)
    Buziaki od Marcysi:)
    Pozdrawiam cieplutko
    PS.Napisałam @

    OdpowiedzUsuń
  14. Tosia ma śliczne imię i jest niezwykle sympatyczna :) POdobają mi się bardzo Twoje lale :) Zaraz zapisuje się na Candy, a zapraszam także na moje :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prosze zajrzyj do mnie http://kasiakaczan.blogspot.com/ czeka tam na Ciebie niespodzianka, pozdrawiam goraco :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gino ja dopiero zaczynam swoją podróż w tym wirtualnym świecie i mam nadzieję, że będzie dobrze. Twoje lale, które mają ubranka do przebierania są przemiłe :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)