piątek, 18 lutego 2011

odkurzanie :)

witajcie :)
Czas najwyższy odkurzyć mojego bloga :)
Długo mnie tu nie było ... z różnych względów.
Ale teraz mam nadzieję ,że będę tu częściej.
Nie żebym w tym czasie próżnowała ...nie,nie :)
Na balu Amazonek anioły zrobiły taką furorę ,że jeszcze musiałam doszyć :)
Nastąpiła też bardzo fajna wymianka z pewną Anią :) ...ale co dostałam to Wam pokażę jak mój anioł doleci do Szkocji :)
Szyłam też kilka innych rzeczy na zamówienie , zrobiłam kilka sweterków na szydełku dla pewnej Elki ....ale o tym innym razem :)

Dziś będzie już trochę wielkanocnie :)
Bo jak Wielkanoc to i drób wszelkiej maści :)

Dzisiaj na dobry początek kokucik i kurka ...




Pozdrawiam wszystkich zaglądających serdecznie i życzę udanego wekendu :)
gina

15 komentarzy:

  1. KUry boskie!!
    Zupelnie sie nie dziwie, ze musialas doszyc anielic ;) kazdy by taka chcial ;)

    Pokazuj co jeszcze poszylas, wydziergalas ;) Bo ja Cie znam to tego SPORO!! Pracowita mroweczko!!!
    Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny drób :) Rewelacyjny :)
    Czekam na pokaz sweterków :)
    Ściskam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gina, skoro jest Pan Kogut i Pani Kurka, to należy spodziewać się najpierw jajeczek, a potem Kurcząt!!
    Zamawiam ocieplacz na dzbanek - forma koniecznie z kurnika.
    Plus pasujące "czapeczki" na śniadaniowe jajeczka.
    Ściskam
    elka

    OdpowiedzUsuń
  4. Super drób. Sobotnie buziole w noch

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajna kurzęca parka ;)Świetne maja łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kury kapitalne:)
    Pozdrawiam cieplutko i nadal czekam na Twoje odwiedzinki:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna drobiowa parka :) Jakie mają fajne kraciaste łapki :) Super wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. O mamo, ale DRÓB!!! Czaderski :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezmiernie sympatyczne te kurczaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anioł doleciał bezpiecznie :-)
    Chwalę się nim na moim blogu :-)
    http://ankarcraft.blogspot.com/
    U Ciebie jak zwykle cudeńka, kury superaśne ;-)
    Pozdrawiam cieplutko.
    Jeszcze raz dziekuję za Śpiocha.

    OdpowiedzUsuń
  11. Para rewelacyjna, ciekawe czy będą kurczaczki?

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)