poniedziałek, 1 lutego 2016

wyniki candy :)

Dzisiaj wcześniej wstałam ,żeby popisać losy i wreszcie wyłonić jedną z Was :)
Ciesze się ,że trafiły do mnie nowe osoby , nowi miłośnicy lawendy :)

Nie wiem jak Wy ale ja już nie mogę doczekać się wiosny i tych widoków ...

na moim lawendowym ogrodzie czeka mnie wiele zmian i mnóstwo pracy...
jeśli zostaniecie u mnie będziecie mogli być tego świadkami :)

A teraz wyniki losowania :)
kilka osób wpisało komentarz dwa razy , oczywiście pod uwagę głos był brany tylko raz :)
metoda losowania tradycyjna ....

wygrała : Barbara Wójcik :)
Gratuluję serdecznie i proszę o kontakt na maila gina227@wp.pl
Wszystkim dziękuję za zabawę i życzenia urodzinowe :)

pod koniec tygodnia ogłoszę jeszcze nagrodę pocieszenia dla jednego z komentujących mojego bloga :)
A teraz zmykam do maszyny bo króliki czekają :)

pozdrawiam lawendowo
Kinga L.


30 komentarzy:

  1. Gratuluję zwycięzcy :) I dziękuję za fajną zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zabawa czekamy na więcej:)
    i na króle też:)buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Basi!
    Pozdrawiam ciepło i dzięki za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zabawę i oczywiście gratuluję Zwyciężczyni:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za zabawę. Zwyciężczyni gratuluję cukierasków
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i dziękuję za zabawę :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Lawenda mi zapachniała i przeszła koło nosa ;-)
    Dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne widoki zaserwowałaś , gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  10. jak zwykle przegapiłam candy, a na lawendę to jestem łasuch, może innym razem nie przegapię.
    buziaki Kinga i powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Basi gratuluję a Tobie dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tobie Kiniu dziękuję serdecznie za miłą zabawę oraz czekam na następną a Basi naszej kochanej gratuluję z całego serca - serdeczności ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  13. Hip hip hura dla Basi :) i gromkie brawa :) A Tobie Kinguniu (tak mówie do córci bo też ma takie królewskie imię) dziękuję za zorganizowanie zabawy .

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za fajną zabawę i gratuluję Basi:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za wspaniałą zabawę, Kiniu, a Basi serdecznie gratuluję :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję!! dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Och i ja czekam z utęsknieniem na wiosnę, ale z przykrością muszę powiedzieć, że nie mam takich widoków. Jednak planuję w tym roku posiać lawendę:)
    Dziękuję za miłą zabawę i pozdrawiam:)
    Cieszę się, że Basia została wylosowana, serdecznie gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za zorganizowanie zabawy i gratuluję zwyciężczyni.
    Pozdrawiam serdecznie :-)
    Marille z http://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki za zabawę :) Gratulacje dla zwyciężczyni :) Pozdrawiam lawendowo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ogromnie się cieszę, to chyba lawenda wybrałam mój los za tę moją miłość do niej:-) Już piszę:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję :-))) Dzięki za emocje!

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję! Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluje Basi)))
    I dziekuje za Lawendowa Zabawe:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)