poniedziałek, 25 lipca 2016

wolny weekend i wyniki

Tak , trafił mi się wolny weekend ...
bez warsztatów, wyjazdów na jarmarki ....za to weekend imieninowy :)
Był wyjazd na targ staroci , który uwielbiam :)
Początkowo był plan pojechania do Czacza ale w rezultacie wylądowaliśmy pod starą rzeźnią w Poznaniu .
Kupiłam kilka absolutnie niezbędnych mi rzeczy :)
np, wanienkę emaliowaną i dwie miski , praskę do ziemniaków w pięknym niebieskim kolorze, taką samą jak miała moja babcia :) , niciarkę , koszyczek , kubeczek , miseczkę .....
aaa i koło od wozu drabiniastego i konewkę ....i sama nie wiem co jeszcze :)
Cieszą takie drobiazgi jak najcenniejsze prezenty :)
I czas spędzony z rodziną ......
dla niedowiarków : naprawdę leżałam na leżaczku :)
I tak leżąc na leżaczku dostałam następny prezent .
Zadzwonił do mnie właściciel firmy sprzedającej namioty , bardzo miły i konkretny pan i potwierdził pozytywne rozpatrzenie mojej reklamacji :)
Mam nadzieję ,że od teraz nad Lawendową będą już tylko błękitne chmury się zbierać i zła passa odejdzie do lamusa.

A jeśli już o szczęściu ....
Czas na wyniki candy :)
Pięknie pisałyście , za co lubicie lawendę .Cieszę się,że grono jej wielbicieli wciąż rośnie bo to wspaniała krzewinka , która potrafi dać mnóstwo radości , ukojenia ale i inspiracji .
Ale do rzeczy .....
niestety nagroda jest tylko jedna ale obiecuję Wam ,że to nie ostatnie lawendowe candy :)
a lawendowe serducho poleci do :
Ulencjo gratuluje serdecznie i proszę o kontakt na maila
lawendowa-75@wp.pl
a wszystkim innym dziękuję za udział w zabawie i zostawiam Wam piękny bukiet z moich małych lawendowych roczniaków :)
pozdrawiam lawendowo
Kinga


33 komentarze:

  1. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo! obchodzisz imieniny razem z moją siostrą Krystyną ;))
    Telefon w/s namiotu to dobry znak ,pomimo wszystkich przykrości i przeżytych smutków , załamań i czarnych myśli , jednak słońce świeci , kwitną kwiaty i bywają szczęśliwe dobre dni ... takich dni życzę Ci Kingo jak najwięcej , najczęściej , zawsze .
    Poza tym zdrowia , duuuużo zdrowia i optymizmu , szczęścia i sukcesów .
    A tak przy okazji Kingo , masz fantastyczną podłogę pod ogrodowym daszkiem , fajne miejsce na stylowym leżaku z widokiem na lawendowe pole , taka mała prywatna wyspa Hvar .
    Pozdrawiam serdecznie Irena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, mam nadzieje ,że teraz odwróci się dobra karta :)
      dziękuję Irka za życzenia i pozdrów proszę Krysię i przekaż odemnie życzenia :)

      a podłoga to pomysł Maśka :)
      leżąc na leżaczku z zamkniętymi oczami czyje się jakbym leżała na łące pod lasem :)pachnie obłędnie :)
      może wpadniesz do mnie jeszcze tego lata ? to przekonasz się na własnej skórze :)
      zapraszam :)

      Usuń
  3. Idealne miejsce do wypoczynku... ślicznie i błogo... można leniuchować!!!

    Gratulacje dla Ulencji!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę postęp w aranżacji! Boszszsz, jak się cieszę, że odzyskasz kasę za ten bubel!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już odzyskałam :)

      a co do aranżacji to sama wiesz ,że jeszcze wiele pracy przede mną ale zaczyna się robić fajnie :)

      Usuń
  5. Dziękuję za zabawę i gratulacje dla Ulencji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za zabawę. Koleżance gratuluję cudnej wygranej
    Fajne zdobycze. Może pokażesz w następnym poście?
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokażę bo dzisiaj nie zdążyłam zrobić zdjęć :)

      pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)
    Życzę wszystkiego najlepszego z okazji imieninek :****

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie gratuluję Zwyciężczyni ! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję.....i zazdroszczę.....dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłego odpoczynku, sama chętnie zasiadłabym na fioletowym pledzie. Klimaty super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu to zapraszam ,jeśli zabłądzisz w me strony :)
      przydałby sie dłuższy odpoczynek ....ale jeszcze nie teraz :)

      Usuń
  11. Wspaniale spędziłaś swój wolny weekend :-) Uwielbiam jarmarki staroci - mój syn szuka zegarów, zegarków, binokli, monokli, lornetek i starych książek... a ja wszystkiego :-)
    Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za wspaniałą zabawę :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, targi staroci mają swój urok :)
      uwielbiam je :) i te wszystkie przedmioty z duszą :)

      pozdrawiam lawendowo :)

      Usuń
  12. dziekuje , gratuluję
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ cudna drewniana podłoga :0
    Fajnie, że udało Ci sie troszkę poleniuchować i gratuluję zakupów :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ tu pięknie u Ciebie!
    Trafiłam buszując po lawendowych klimatach i... przepadłam, z czego bardzo się cieszę :)
    Zostaję, Kochana, aby cieszyć się widokami i zapachami :)
    Cieplutko pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam :)
      rozsiądź się wygodnie i wdychaj zapach lawendy :)

      Usuń
  15. Gratuluję Ulencji a Tobie Kingo życzę wszelkiego dobra i szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  16. O rety, jak się bardzo cieszę....Super na mój ukochany taras będzie pasować idealnie......Bardzo dziękuje....

    OdpowiedzUsuń
  17. gratulacje i dzieki za świetną zabawę !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale sielsko nic tylko leniuchowac w każdej wolnej chwili:))) piękna ta drewniana podłoga

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale sielsko nic tylko leniuchowac w każdej wolnej chwili:))) piękna ta drewniana podłoga

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję również za zabawę i gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję kochana za zabawę i gratuluję ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję kochana za zabawę i gratuluję ;*

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)