środa, 27 lipca 2016

sielskie życie :)

U Was tez tak gorąco ?
Tak jak tęskniłam za słońcem jak moja lawenda tak upały tropikalne źle znoszę .
Całe szczęście w mojej chałupce jest znośnie i popijając lemoniadę przy szumie wentylatora ,można jakoś przetrwać :)
Z racji tego ,że pokój jeszcze się suszy po powodzi w domu panuje hmmm ...dość spory "artystyczny nieład " :)
Prace twórcze przeniosłam do kuchni razem z dużym stołem i działam :)
Grunt to dobra organizacja :)
A co nowego ?
W sumie nic ......tylko trochę inaczej ...
tworzę moje sielskie lampiony ....
i świece ...

I tak siadam czasami z kawą w wolnej chwili i przeglądam moje ulubione czasopisma i marzę ......

bo jakby nie patrzeć : to mam takie trochę sielskie życie :)
Planów pełna głowa , zapał i chęci są ....byle sił i środków starczyło :)

I pomyśleć ,że kiedyś chciałam mieszkać w dużym mieście :)

Pozdrawiam Was lawendowo
Kinga
ps. dziś na warsztacie fusetki :)


25 komentarzy:

  1. Lampiony i świece są przecudne! Czy można gdzieś skorzystać z przepisu na ich zrobienie?
    To dobrze, że nie zamieszkałaś w dużym mieście ;-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te świece to wynik pasji i doświadczeń :)
      a przepis można poznać na moich warsztatach :)

      tez nie żałuję wyprowadzki z miasta :)
      nie wyobrażam sobie teraz innego życia :)

      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Cudowne lampiony i świece!
    A myśli o dużym mieście już dawno porzuciłam - teraz im ciszej i bliżej natury, tym lepiej.
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeurocze lampiony i świece.Upał też jest u mnie.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) dużo radości sprawia mi ich tworzenie :)

      u nas zaczyna gdzieś obok grzmieć ...mam nadzieje ,że choć trochę popada

      Usuń
  4. przepiękne świece! zaczarowałaś w nich lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ,można wspominać lato nawet zima przy ich blasku :)

      Usuń
  5. No i co mam powiedzieć? Że piękne? Bo piękne...
    U mnie też gorąco, hrehre!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dochodzę do perfekcji :)

      u nas gdzieś obok już grzmi .....może to u Ciebie ?

      Usuń
    2. I tam, popierdziało i poszło, ale trochę popadało i jest przyjemnie chłodno.

      Usuń
  6. Świece i lampiony przepiękne! Świetnie wyglądaj z suszonymi kwiatami.
    Uczestniczyłam kiedyś w warsztatach tworzenia świec. Fajna zabawa:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świece przepiękne, na pewno znaj wielu chętnych na ich posiadanie, zatem nie przyzwyczajaj się za bardzo ;-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. Są po prostu cudowne!!! I niech te sielskie życie trwa jak najdłużej!!!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. I żeby to sielskie życie trwało do końca świata :-)
    Piękne świece... zakochałam się w nich :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne świece, zamknęłaś (zatrzymałaś) w nich lato :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne na jesienne wieczory....Będą przypominać ciepłe dni...Pozdrawiam pa

    OdpowiedzUsuń
  12. tak, taki pamiętnik z wakacji :)

    zapraszam Cie do posta poniżej i kontaktu na maila :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie śliczne, zaczarowały mnie swoim pięknem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne lampiony, taki wakacyjny pamiętnik pięknych chwil/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tez lubie tak o nich myśleć :)

      pozdrawiam serdecznie Jolu :)

      Usuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)