czwartek, 6 stycznia 2011

Ania i Agnieszka :)

witajcie w Nowym Roku :)

Na wstępie chciałabym podziękować Wam za wszystkie życzenia w komentarzach ,mailach i za te przysłane pocztą !
Dziękuję serdecznie !
A ja Wam życzę żeby ten nowy rok był dla nas lepszy od poprzedniego ,pełen twórczych pomysłów i inspiracji ,spełnionych nadziei ,odwzajemnionej miłości i prawdziwych przyjaciół !
Dziękuję Wam za to ,że jesteście ,zaglądacie do mnie i co najbardziej cieszy - zostawiacie ślad po sobie :)

Ja nowy roczek zaczęłam od.....aniołów :)
Dostałam zamówienie na kilka sztuk (całkiem niezły zastęp anielski będzie :)).

Dziś pierwsze dwa....
Ania i Agnieszka ..... wkrótce polecą do Krakowa a potem jeden z nich do Londynu :)

W skromnych ,prostych ,lnianych sukienkach...





dwie przyjaciółki jak dwie siostry.....



Kiedy skończę to zamówienie zabieram się za realizację następnego pomysłu.
Niedługo minie rok mojego blogowania i mam nadzieję ,że zdążę z realizacją na rocznicowe candy :)

Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za odwiedzinki :)
gina

8 komentarzy:

  1. Moja imienniczka. Ale obie są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne obie sa! Szkoda, ze musza sie rozstac ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też się podobają
    Pozdrawiam za miedzy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne:)Wszystkiego dobrego na Nowy Rok!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo! Jakie urocze koleżanki ;)
    I z moim imieniem jedna- co za zaszczyt! ;))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne-dużo zamówień na Nowy OK TO SUPER ZAPOWIEDŹ.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne anielice z pięknymi imionami. Tobie na ten Nowy Rok również nieustającej weny i samych radości, no i spełnienia marzeń - tych małych i tych dużych (choć kilku co by na kolejny rok coś pozostało ;-)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)