piątek, 12 listopada 2010

świąteczne girlandy...

Witajcie !
Fabryka świąteczna ruszyła na dobre :)
Nie wiem jak Wam ale mi najbardziej podobają się dekoracje biało-czerwone :)
Sama nie wiem dlaczego ?:).....są takie wesołe :)

w mojej manufakturce powstały trzy girlandy....
(zdjęcia niestety złej jakości z powodu braku słoneczka :()

bałwankowa.....





skrzacie ..... w dwóch wariantach kolorystycznych - czerwieni i bordo....




cdn prac świątecznych :))))


A to nasza mała bestia :)...Miśka , która niezmiennie szuka nowego domku u dobrych ludzi :)




Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za komentarze ,które sprawiają ,że chce się szyć jeszcze i jeszcze.....:)))
gina

20 komentarzy:

  1. Śliczne dekoracje, ja równiez lubia bialo-czerwone najbardziej oraz te slodkie zielono- czerwono-niebiesko-biale kratkowe wariacje:)3mam kciuki za Misię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesliczne dekoracje:))Ciepło pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne dekoracje, życzę powodzenia Tobie i Misi :) gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Girlandy śliczne :) Misia jest urocza :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. LO JOJOJOJ JAKIE BOMBA.
    ECH JAK BYM CHCIALA TA TWOJA MISIE..MOJ ALANEK MARZY O YORKU A MY WILCZYCE MAMY.SLODKA.UROCZA I CALUSNA.POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  6. Super są te dekoracje!!!! takie świąteczne i pełne uroku.
    gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bordowe krasnale są mistrzowski a siunia. Jejejejej no ja nie nakłonie Pana Kota na 3 pieska no nie ma szans na frazie, więc rzycze jej dobrego domu z sercem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaaaaaaaaa, ja mam właśnie na tapecie te skrzaty, są urocze!! Wszystko piękne zresztą, wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miśka cudowna , wiem ,że pieski tej rasy są miłe i dają się kochać , sąsiedzi mają takiego , prawie identyczny , grzeczny i cichy .Ja mam Rokiego / duży i głośny/ też cudowny , ale inaczej .
    Pomysłowe girlandy , skrzatowa podoba mi się naj naj , ale bałwankowa wcale nie gorsza .
    Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  10. Alez u Ciebie świątecznie i ładnie :-)
    A Miśka z całą pewnością znajdzie szybko kochających ją ludzi. Jest taka słodka :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne, świąteczzne, wyjątkowe - pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Girlandy przepiękne , a Miśka urocza ale mam już małego Yorka ,ale jak bym miała dom to odrazu bym ja wzieła cudna,Powiem znajomym bo szukaja małego pieska.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka prześliczne girlandy!!
    Rzeczywiście czerwono-białe ozdoby są takie uroczyste i odświętne.
    Pozdrowienia dla Misi ,gdyby nie to ,że wzięłam pieska ze schroniska ,zabrałabym Misię od razu :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne. Zestaw kolorystyczny najlepiej pasuje do świątecznego nastroju. Ja mam niestety skłonność do srebra i czasami złota. Jak sroka!

    OdpowiedzUsuń
  15. hej, zaglądam pierwszy raz, Miśka jest super chętnie przygarniemy pod swój dach, tylko nie wiem czy odległość nas nie zniechęci...odezwij się! Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Girlanda ze skrzacikami jest super! Jak tak patrzę na te Twoje cudowności, to aż mam chęć kupić sobie maszynę do szycia:)Pieknie Ci to wychodzi. Działaj dalej!

    OdpowiedzUsuń
  17. Гирлянды в моём вкусе..Собачка очень похожа на мою Пекинеску.

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodka bestyjka z tej Miski;)
    Girlandy są wspaniale;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)