środa, 10 listopada 2010

Kolorowo...

Witajcie po małej przerwie !

Dziękuję Wam bardzo za wszystkie komentarze i maile pełne ciepła i życzeń powrotu do zdrowia !
Podziałały :)

Na Waszych blogach powoli zbliżają się święta , jest pięknie, nastrojowo czasami apetycznie :)
Te święta chyba są najpiękniejsze w roku , pełne radości ,prezentów i spotkań z rodziną .
Macie rację ,że lepiej przygotowania zacząć wcześniej bo czas do pierwszej gwiazdki zleci tak szybko :)

W chałupkowej manufakturce powstały ostatnio kolorowe janiołki ...takie na poprawę jesiennej pogody :)
A oto i one...



Janka...


Łucja...


Natalia...

Powstały też świąteczne serducha -zawieszki :)



Pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanego długiego wekendu :)
gina

17 komentarzy:

  1. Witaj!
    same slicznosci wychodza spod Twoich raczek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. baardzo ładne panieneczki ! :) pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Aj sliczne sliczne a te zawieszki fiu fiu

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności :) I jak kolorowo, aż się buzia śmieje :)
    Cieszę się, że zdrówko powróciło :)
    Wzajemnie udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj śliczne, prześliczne, bardzo kolorowe. Serduszka podobnie :)

    Proponowałabym wielkanocne candy moje zamienić na coś bardziej na czasie ;) Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są janioły ;-) A serducha ze skrzydełkami- fantastyczny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba Mi się Natalka.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuda prawdziwe. Najbardziej podoba mi się moja imienniczka. Nie dość, że nosi moje imię to jeszcze jest zrobiona w moim ulubionym kolorze. Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj śliczności same! Aż czuć zapach nadchodzących świąt *__*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie Janka najpiękniejsza !!!
    Serducha urocze !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te nowości.To nie możliwe że niedługo będzie
    gwiazdka.Powodzonka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Janka zamieszkała u mnie w domku:)Niebawem się pochwalę moimi prezentami u mnie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)