czwartek, 13 października 2011

Maryna i uciekające króliczki :)

Witajcie :)
Jakoś ostatnio czasu mi brakuje ....też tak macie czasami ?
W głowie pełno pomysłów ale ręce tylko dwie a i doba nie chce się rozciągnąć :)
Przez chorobę Krzysia trochę miałam przerwę w szyciu ale teraz nadrabiam.
Uszyłam niespodziankę na wymiankę w kratkę w której biorę udział ....ale niestety na razie nie mogę pokazać efektów :) to w późniejszym czasie.
Powstała też smukła Maryna ....



A te dwa łobuziaki ledwo zeszły spod igły i zobaczyły słonko za oknem ,,,,wzięły się za łapki i pobiegły na trawkę ..............
oto Jaś i Małgosia :)


mimo zimnego wiatru nie zmarzły :)
wreszcie dały się złapać i zrobić sesję fotograficzną ...






monimarce - dziękuję Ci serdecznie za wyróżnienie ale niestety nie mogę wejść na Twojego bloga ...pokazuje mi że "profil jest niedostępny "
Generalnie nie przyjmuję wyróżnień bo bardziej mnie cieszą Wasze komentarze :)

Dziękuję Wam za odwiedzinki i WIELKIE podziękowania dla osób ,które przyłączyły się do akcji pocztówkowej dla Krzysia !!!!
pozdrawiam słonecznie
gina

18 komentarzy:

  1. Maryna jest śliczna, ale króliczki cudne- a te ich butki-fantastyczne.Karteczka dla Krzysia gotowa, jutro wysyłam - myślę że zrobiona przeze mnie tez się spodoba :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawadiackie króliki mają super trampki. Ale to Maryna najbardziej mnie urzekła. Być może myśl o świętach sprawia, że aniołek tak bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaś z Małgosią bardzo fajne, ale Maryna jak żywa - bomba jest !

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaś z Małgosią bardzo fajne, ale Maryna jak żywa - bomba jest !

    OdpowiedzUsuń
  5. łobuziaki podbiły moje serce! te ich buty - niesamowite!!! a aniołek bardzo zgrabny

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne i jakie maja super trapmki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Maryna cudna- powiedz mi czy to ta chuda lalka czy szeroko dupna?? ;)
    a parka cudna w tych trampkach
    pozdrawiam serdecznie
    Kasia


    ps- kartka poszła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Maryna urocza, ale Jaś i Małgości bardziej - a w tych trampkach naprawdę cudne :)) P.S. Karteczkę jutro wyślę-oczywiście na specjalną okazję kartkę robioną :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna Tilda i królisie ;-)! A jakie mają buciczki ;-)!
    Zapraszam do mnie na CANDY ;-!
    http://szyjemy-po-godzinach.pl/viewtopic.php?f=14&t=8825

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na CANDY tu: właściwy link ;-)
    http://madlen2186magicznyswiat.blogspot.com/2011/10/candy-do-15-grudnia_8335.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Szyjątka jak zawsze cudne,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. ale piękności....masz talent:))))))..dla mnie to wyższa szkoła jazdy:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Maryna jest po prostu cudowna. Króliki też są super, takie dopracowane, nawet buciki mają :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę Kinga, ze u WAs tak jak u nas:(Dużo zdrówka dla Krzysia:)
    Piękne królisie i Maryna cudna:)
    Pozdrawiam cieplutko Ciebie i Krzysia:))))buźka

    OdpowiedzUsuń
  15. Rany te króli w trampkach są po prostu obłędne!!!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaś i Małgosia- cudna parka =} A trampki powaliły mnie na kolana!

    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)