piątek, 1 stycznia 2016

NOWY ROK :)

przywitał nas bajkowo , na biało ....
nawet zwierzęta jakieś takie rozbrykane w tym białym puchu .....

Zrobiło się tak czysto i biało .
Całkiem jakby nowy rok otwierał przed nami czystą księgę , która ma 366 dni .
I tylko od nas samych zależy jak tą księgę zapiszemy.
Nie zmarnujmy ani jednej z kart - niech ten rok będzie dobry pod każdym względem .
Cieszmy się z małych rzeczy bo to z nich składają się te większe .

Dla mnie to będzie dobry rok - tak sobie zaplanowałam :)
będzie tez z pewnością lawendowy :)

a jaki będzie Twój rok ?

pozdrawiam lawendowo
Kinga

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. wzajemnie - oby każdy następny dzień był lepszy od mijającego :)

      Usuń
  2. Trochę lawendowy będzie mój rok za Twoją sprawą - myślisz, że przegapię kwitnące pole? W życiu never!
    Poza tym planuję przeżyć go dobrze. I planuję, aby niczego nie planować.
    Moje pieski dostały kręćka na śniegu. Tak sobie myślę, że Wałek mógł go jeszcze w życiu nie widzieć. Przyszedł do nas 2 lata temu jako młodziutki pies, a od 2 lat śniegu w zasadzie nie było. Ja w każdym razie nie pamiętam. Toteż szalały chłopaki, aż miło popatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje jeszcze kilka osób zarazić lawendo-fobią :)

      nasze koty jakby z niedowierzaniem łapka dotykały śniegu i bawiły się w berka miedzy lawendowymi krzakami :)

      Usuń
  3. Witam i Dziękuję za odwiedzimy. Bardzo tutaj sympatycznie, rozgoszczę się, życząc przy okazji aby rok 2016 był lepszy od poprzedniego, spokojniejszy i pełny weny twórczej . Pozdrawiam cieplutko Shiraja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i wzajemnie :)

      witam w moich lawendowych progach :)

      Usuń
  4. Nowy Rok nowe wyzwania , marzenia , plany. Oby wszystko się ułożyło . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. A u mnie tylko mróóóz:)
    Szczęśliwego, Lawendowego Nowego Roku:)
    K:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)