poniedziałek, 2 sierpnia 2010

wyniki candy :)

Witajcie :)
Przepraszam za małe opóźnienie ale wczoraj Krzyś miał urodzinki i po prostu nie zdążyliśmy :)
Przede wszystkim bardzo dziękuję Wam za udział i każde pozostawione po sobie słówko...jest mi bardzo miło i dziękuję ,że jesteście !!!
Znowu poznałam wiele nowych blogów ,które są skarbnicą nieustającej inspiracji :)

No ale ,żeby nie przedłużać....maszyna losująca poszła w ruch....i rączka Krzysia wyciągnęła szczęśliwy los....






Aga z "robię bo lubię"....gratuluję :)

Druga nagroda niespodzianka została wylosowana wśród osób ,które najczęściej zostawiały w tym czasie komentarze :
Aleksandra
Teiwaz
Annasza
Yrsa
Elamika
jola-zola
darsi
Zula
barbaratoja
ulinkap
edith
Penina
Agnieszka
monimarce
Tuśka
Mili
Ivalia
Joasia

są to osoby ,które pozostawiły więcej niż dwa komentarze.....a szczęśliwa rączka Krzysia wylosowała....





Teiwaz z "Galerii Misz Masz".....gratuluję :)

Serdecznie gratuluję zwyciężczyniom i wszystkim dziękuję za udział !!!!

wkrótce candy książkowe :)

Pozdrawiam serdecznie z Chałupkowa :))))

12 komentarzy:

  1. Ależ miałam chrapkę na te cukierasy... Gratuluję zwyciężczyni :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojoj!!
    Dziękuję bardzo maszynie losującej, czyli Krzysiowi:))
    Uściskaj go ode mnie:))
    Już się nie mogę doczekać niespodziewajki:)
    Buziaki dla Was, K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranym i zazdroszczę po cichu szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale z Was szczęściary dziewczyny:)
    Gratuluje wygranych:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już raz miałam przyjemność wygrać u Ciebie candy więc nie śmiałam nawet liczyć na ponowną wygraną - także z całego serca gratuluję szczęśliwym wygrywającym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wylosowanym i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Że co? że w sesie, że ja???? !!!
    Kurczę, kurczę... nic nigdy nie wygrałam. Wchodzę sobie,a tu Aga z robię... przecieram bigle ... i faktycznie! Ucałuj tę małą łapkę ode mnie ;-))))) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tego wszystkiego zapomniałam, mój e-mail:
    aguszka2@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje wygranych zwyciężczyniom.

    A ty moja droga wpisuj sie do mnie na candy:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję wylosowanym i także zapraszam na candy do mnie :) http://krasnalka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)