wtorek, 24 sierpnia 2010

trochę butli i...księżniczki :)

Witajcie :)

Przez najbliższe tygodnie moje życie będzie podporządkowane nowym mieszkańcom chałupki. A uwierzcie mi na słowo , że jest to bardzo absorbujące .
Dziś w nocy nasze księżniczki (tak,tak wszystkie suczki :)) płakały niemiłosiernie ...wreszcie po pięciu godzinach próby uspokajania i dostawiania do piersi zadzwoniłam do weterynarza. O trzeciej w nocy pakowałam szczeniaczki do kosza otulone kocykiem , Pandę na smycz i pojechaliśmy do przychodni.Okazało się że Pandzia straciła pokarm .Na całe szczęście po dwóch zastrzykach wszystko wróciło do normy i teraz opite ,szczęśliwe maluszki smacznie śpią pod czujną opieką mamusi...i moją :)

Chciałam Wam też pokazać kilka prac ,które ostatnio popełniłam ...












no i kilka migawek z życia w legowisku ...:)








Dziękuję Wam serdecznie za wszystkie komentarze i gratulacje :) Będę na bieżąco Wam pokazywać jak nasze maluchy rosną :)

Pozdrawiam gorąco z chałupkowa :)

19 komentarzy:

  1. Te prace to nie kilka- to cale mnostwo pieknosci!!! B. ladne! Gratuluje szczeniaczkow !
    Nie chcialabym byc w Twojej skorze jak przyjdzie czas na oddanie, wiem z doswiadczenia... Pa- AG

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace :)
    a maluszki słodziutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prace cudne, małe bąki też !
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieski urocze:) Wierzę, że opieka nad nimi wymaga poświęcenia. Prace inspirujące:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Najbardziej podobają mi się lawendowe słoje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Psinki sa takie urocze, a jakie pelne brzuszki maja.
    Prace deku sliczne i jak ich duzo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczeniaczki są piękne! I widać, że zadowolone:)
    Bardzo ładne prace decu, te z motywem oliwki mi szczególnie przypadły do gustu:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. są urocze, na jednym ze zdjęć wyglądają jak chomiki :-) a decu bardzo fajne, komplet oliwny podoba mi się najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczeniaczki opite aż przez palce się przelewają:)))Cudne są:)
    A TY kochana już masz manufakturę sporą:)
    Pierwsze miejsce to mak, niezapominajki i oliwki..oczywiście reszta też bardzo ładna.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne prace:)
    Słodkie szczeniaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. o rany, ależ u Ciebie płodnie...pod wieloma wzgledami:P śliczne psinki i bardzo udane butelki:)niezapominajki oraz oliwki podobają mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gino , kilka prac?
    To prawdziwy wysyp ślicznych butli .
    Mnie najbardziej zachwycił zestaw w oliwki .
    Pieski wszystkie podobne do mamy ,w łatki .
    Ciekawie będzie jak psinki zaczną biegać .
    Gratuluje przychówku .
    Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewusia jak się patrzy!

    OdpowiedzUsuń
  14. W tych butlach mam nadzieje że coś kolwiek
    fermentuje i na chrzciny będzie do popitki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Maluchy są urocze,sprawiłyście się obie na medal.
    Butle bardzo różnorodne ,ale bardzo piekne .

    OdpowiedzUsuń
  16. Kruszyny bączki urocze :)
    Twoje prace super!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie butelki sa sliczne, tyle pieknych prac,naprawde godne podziwu! A pieseczki sa przeslodkie!, och gdybym tak miala wieksze mieszkanie...moze kiedys.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. ojej, nie wiem co piękniejsze prace czy szczeniaczki:-D

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)