piątek, 20 sierpnia 2010

woreczków cd

Witajcie :)
Pytacie w mailach gdzie się podziewam ?:)
No więc odpowiadam - przeważnie w mojej sypialnio - pracowni :)
Zawsze jak znikam na kilka dni to przeważnie oznacza ,że na stół wjechało decu....a w międzyczasie uszyły się kolejne lawendowe aniołki , które już zostały adoptowane i są w nowych domkach :)
Powstały też kolejne pachnące lawendą woreczki...








wkrótce pokażę moje zmagania z decu :)

a na poprawę humoru zostawiam kawał dnia :) :

Staruszek przychodzi do czarownika i prosi, żeby zdjął z niego klątwę, która wisi nad nim od 50 lat. Czarownik mówi:
- Żeby coś poradzić, muszę znać dokładną treść tej klątwy. Jak ona brzmiała?
- Jakoś tak: "I czynię was mężem i żoną".

Miłego dnia :)

15 komentarzy:

  1. ten z maszyną jest ...zapragnełam taki mieć

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie pięęęęęęęęęęęękne te woreczki, rewelacja! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Aha, napisałam maila, bo pożądam tych dwóch woreczków od lewej z nadrukiem lawendy :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiniu! Aniołek lawendowy doleciał i bardzo ucieszył Jubilatkę - była zachwycona!!! Kilka dni wcześniej oglądała takie anioły i strasznie Jej się podobały także dzięki Tobie trafiłam z prezentem idealnie! Bardzo, bardzo Ci dziękuję i pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. woreczki piękniusie!
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Woreczki są boskie, tak mówiłam, mówię i będę powtarzać za każdym razem :)))) Buziaczki Gina!

    OdpowiedzUsuń
  7. Obłędne poprostu obłędne są:):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. woreczki sa rewelacyjne az brakuje ochów achów z zachwytu pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne woreczki powstały. Kawał pierwsza klasa:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo eleganckie woreczki, wysmakowane:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  11. Och! wszystkie piękne , ale mnie urzekł ten ze starą maszyną od tych z dzieciaczkami też nie mogę oczu oderwać .
    Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne! Zwłaszcza ta ostatnia seria:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, rzeczywiście bardzo udane te Twoje woreczki. :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)