piątek, 27 sierpnia 2010

Poduszkowce :)

Witajcie :)

No....szczeniaki dały nam popalić..dziś była pierwsza noc kiedy się wyspałam :)
Po trzech zastrzykach na mleko Pandzia wreszcie sama zajmuje się swoimi córeczkami :)
Ale w razie czego ,jakby co....mam kupione mleko zastępcze :)
Gdziekolwiek jestem , cokolwiek robię - słyszę w uszach płacz i zawodzenie naszych małych księżniczek :)
Mam nadzieję ,że teraz już wszystko będzie dobrze !

No ale szczeniaczki ,szczeniaczkami ale z zobowiązań trzeba się wywiązać :)
W międzyczasie kiedy małe spały popełniłam takie oto poduszkowce - na zamówienie do sklepu , mam nadzieję ,że szefowa zaakceptuje :)













Na moim pasku bocznym pojawił się banerek -Pomóżmy Amelce ! - proszę osoby o wielkim sercu o wsparcie akcji na rzecz chorej Amelki !!!
szczegóły po kliknięciu na banerek.

Pozdrawiam wszystkich zaglądających i serdecznie dziękuję za każde zostawione słowo :)_

21 komentarzy:

  1. Jakie wyjątkowe poduszkowce! Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podusie bombowe !
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne wzory szydelkowe a razem z poduszkami tworza wspaniala calosc! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. One sa na prawde suuuuuper! Pa-Ag

    OdpowiedzUsuń
  5. Podusie pierwsza klasa!!!!!! Napewno sprzedadza sie jak cieple buleczki!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne w retro klimacie poduszeczki !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Poduszeczki sa cudowne, na pewno beda rozchwytywane.
    Pozdrawiam serdecznie.
    ps.jesli masz chrapke na drewniane szpulki, to jak pojawia sie na allegro dam Ci znac.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne podusie, pójdą na pewno w dobre ręce:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne! Najbardziej podobają mi się dwie ostatnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Szefowa na bank zaakceptuje , pomysłowe i w przyjemnej kolorystyce . Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna robota! Bardzo efektowne podusie. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje poduszkowce to już Twój znak firmowy :) Fantastyczne! Osobiście jestem wuelbicielką tych w karo ale każda jest niezwykła!:) Ehhh, już nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Poduszkowce super zapraszam do mnie na zabawę blogową:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak się nie spodoba ślij do mnie:)
    Córeczki przecudne jeju jak mi sie podobają:)
    Zapraszam an Candy Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak mi wyglądają na raczej spore poduszki, czy nadal to poduszeczki na szpilki np?
    Pozdrawiam, K:)

    OdpowiedzUsuń
  16. NO TO NASTEPNE CUDA ZAPRAGNELAM DO KOMPLETU DO KUCHNI OD CIEBIE...WPISUJE W MOJ SWIETY NOTESIK...PIEKNE PIEKNOSCI I JAK SIE OPRZEC...CHOC JA POTRAFIE SOBIE ODMOWIC ::))TO NIE DAM RADY..I TYM RAZEM...SIELSKIE TILDY I PODUCHY W GRAFIKU MYM ...POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam do zabawy w "Lubie" Szczegoly w moim ostatnim poscie. Pozdarwiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)