środa, 4 sierpnia 2010

Candy książkowe

witajcie !
Dziś obiecane candy książkowe :)
Jakiś czas temu wygrałam candy na blogu "Mój świat i hafty " i zgodnie z zasadami organizuję teraz u siebie.
Do książki dodaję idealny zestaw do jej przeczytania :coś słodkiego .kawusię i paczkę chusteczek w etui uszytym przeze mnie aby mieć czym otrzeć łezkę smutku , radości i wzruszenia przy czytaniu :)

A więc zasady:
1.Zostaw komentarz pod postem i zostaw u siebie wiadomość o moim Candy z zdjęciem.
2.Udział biorą posiadacze błoga
3.W ciągu miesiąca przeczytaj książkę i organizuj u siebie Candy na takich samych zasadach.
4. Do książki dołącz coś drobnego i słodkiego...







szczerze polecam przeczytanie tej książki i zapraszam do zapisów do 18 sierpnia , losowanie odbędzie się dzień później :)

pozdrawiam serdecznie :)

17 komentarzy:

  1. No to ja jako pierwsza ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja, ja chcę. Pierwsze dwa tomy przeczytałam i czekam na trzeci bo książki rewelacyjne :) Info zaraz zamieszczę w pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapisuuje sie :* kocham ksiazki

    OdpowiedzUsuń
  4. zapisuję się z wielką chęcią, książka chodzi za mną już od dawna :) Pozdrowionka

    http://www.shiraja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuję się. Chętnie przeczytałabym tą książkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za odwiedziny na moim blogu i za miłe słowa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie zostanę posiadaczką tej książki-przynajmniej na miesiąc...Zgłaszam się chętnie licząc na szczęście w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapisuję się i ja. Może się uda ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie przeczytałabym tę książkę, więc też się zapisuję.
    [www.mojehafty.pl]

    OdpowiedzUsuń
  10. lubie takie książki chętnieprzeczytam. dołączam sie do oglódania

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł z takim Candy zapisuje się! Książki czytać bardzo lubię a etui na chusteczki od razu pragnęłam jak je zobaczyłam :)
    Już umieszczam informację u siebie

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapisuję się z wielką chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzisiaj zapisuję się na zabawy z książką w roli głównej;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. To może i ja przystanę w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się takie candy. Ustawiam się w kolejce.
    http://kuchniaipasja.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)