czwartek, 30 kwietnia 2020

padał dzisiaj snieg....

białych płatków naszej Gruszki-wróżki.
Trudno było to uchwycić na zdjęciu ale widok był bajeczny,cały ogród w białych płatkach.
A dlaczego Gruszka-wróżka ?
Kilka lat temu byłam na Dolnym Śląsku w wiosce tematycznej z przyjaciółmi .Była tam Lipa-wrózka,która spełniała życzenia .
Wystarczyło się do niej przytulić i pomyśleć marzenie.
Moje się spełniło, nawet trzy .Jedno z nich to to,że mieszkam teraz tutaj.I choć wiem,że nie sprawiła tego magiczna Lipa to jednak zadziałała potęga podświadomości ,pewne zbiegi okoliczności ,łut szczęścia i praca.
Wierze w to,że jak się czegoś bardzo pragnie to marzenie staje się planem do realizacji.Bo czym byłoby życie gdybyśmy nie marzyli, nie planowali i nie dążyli do wybranych, upragnionych celów.Cokolwiek by to było.Wszystko jest możliwe i już wielokrotnie przekonałam się o słuszności powiedzenia :nigdy nie mów nigdy !
Kiedy tu zamieszkałam postanowiłam podarować moim gościom trochę magii i ochrzciłam nasza grusze :wróżką :)
Mieszkam tu dopiero trzy lata.Dopiero a wydaje mi się,że od zawsze.Moją Lawendową Manufakturę w której prowadzę warsztaty kreatywne dla dzieci i dorosłych odwiedziło w tym czasie już kilka tysięcy osób .Az nie chce się wierzyć.
Każdy przytula się do naszej Gruszki-wróżki i powierza jej swoje marzenia .Niektóre osoby piszą potem do mnie ,że marzenie się spełniło i przyjadą z następnym :)
Magia działa !
Najfajniejsze są dzieci ,kiedy mnie pytają kiedy się im spełni marzenie :klocki,piłka, lalka.Potem okazuje się,że dostali te przedmioty bo tak bardzo ich pragnęli,że robili wszystko aby na nie zasłużyć .Sami to sprawili ale Gruszka-wróżka pozwoliła im uwierzyć w siebie.

Teraz jest najpiękniejszy czas naszej gruszy .Obsypała się kwieciem,które przy podmuchach wiatru sypie płatkami niczym śniegiem.
No i pszczoły maja gdzie się uwijać.
Magia niech działa :)
Bo czasami jej potrzebujemy w szarej codzienności .


6 komentarzy:

  1. Zacna grusza.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z magicznym drzewem 😀
    Cudnie ukwiecona grusza, też mnie zachwycają kwietne dywaniki.
    Miłej majówki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdego roku czekałam na ten moment!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, gorzej potem jak owoce spadają :) co robiłaś z nimi ?

      Usuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)