czwartek, 25 marca 2010

losowanie :)

Kochani ! baardzo ,bardzo dziękuję za udział w moim candy :) Nie spodziewałam się takiej frekwencji :)Poznałam bardzo dużo ciekawych blogów , które są dla mnie inspiracją , motorem do działania i samorealizacji :)
Wszyscy jesteście wspaniali i serdeczni - to wspaniale , że dzięki internetowi można chociażby poklikać z osobą , która kocha te same klimaty :)
Obserwuję Wasze blogi choć nie zawsze pozostawiam po sobie ślad - postaram się to zmienić bo sama wiem ile radości sprawia mi każdy komentarz :)
Dziękuję że jesteście :-)

no a teraz losowanie :)

"Marysia " w osobie mojego kochanego synka Krzysia pod nadzorem psa obronnego (:)) Pandzi przystąpili do losowania :







zwyciężczynią jest - darsi !!!

gratuluję ! i proszę o kontakt na e-maila :)

Pozdrawiam serdecznie wszystkich biorących udział w zabawie i myślę ,że wkrótce zorganizuję następną (bo ja lubię dawać prezenty :))

7 komentarzy:

  1. Gratuluję wylosowanej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. :))))))))))))) Czy ja już dzisiaj aby przypadkiem nie pisałam Ci Kochana, że masz przecudownego synka?? ;)))) Dziękuję Krzysiu!!! Dziękuję Wam obojgu z całego serduszka!!!! Zaraz się zamelduję :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. darsi- gratki wielkie, szczęściaro :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje dla Darsi i podziękowania dla Krzysia za losowanie i za zabawę dla Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i podziwiam waszego rotwailera :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ...A przyjdz po odbiór nagród ,kochana.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)