czwartek, 25 marca 2010

zapraszam na kawkę :)


witajcie dziewczyny w ten słoneczny dzień :)

zapraszam na urodzinową kawkę , kawałek ciasta z bitą śmietaną (a co raz w roku można :)) i lampkę czerwonego wina ,produkcji mojego sąsiada :) - mój sąsiad robi najlepsze winko na świecie - musicie mi uwierzyć na słowo :)

Dziś dzień zaczął mi się dość wcześnie ( o 6.08 :)) kiedy to mój kochany synuś wkroczył do sypialni z laurką i śniadankiem dla "mamci " - była to kanapka z żółtym serem ociekająca ketchupem :) - zjadłam ją dzielnie pod okiem kochanego dziecięcia , które co raz dopytywało się czy aby mi smakuje :)

życzę Wam miłego dnia a wieczorem ogłoszę wyniki mojego candy - bo "Marysia " jeszcze w szkole i nie ma kto wyciągnąć szczęśliwego losu :)

pozdrawiam :)

9 komentarzy:

  1. Sto lat! Sto lat! :)))) Dołączam się do życzeń, choć mając tak cudownego synusia chyba nie potrzeba Ci do szczęścia nic więcej ;) Tak czy inaczej ja życzę zdróweczka, pieniążków i uśmiechu bo to zawsze się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego, zdrowia i uśmiechu wielkiego, wszystko co Ci się marzy, niech Ci się zdarzy :) Sto lat!
    Ciasteczko pyszne, a winka domowego z chęcią bym wypiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego :) kawką i ciastem poczestowałam się z przyjemnością :) Synek spisał się na 6 z plusem :).Miłego dnia życzę,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego w dniu urodzin, dużo zdrowia i spełnienia marzeń :) Ciasto wygląda baaardzo apetycznie, chętnie bym zjadła kawałek i wypiła kawę ... :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. spełnienia marzeń,także tych najbardziej skrytych, mam nadzieje że się załapie na kawałek wirtualnego tortu:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, spełnienia marzeń tych ogromniastych i tych tyci tyci bo tez są ważne:)Sto lat!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo,dużo takich pięknych dni jak dzisiejszy życzę Ci z całego serca.Dziękuję za poczęstunek:)
    Pozdrawiam i wznoszę toast winkiem sąsiada:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie rozpoczęty dzień ! Pomyślności wszelkiej ! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo serdecznie dziękuję za życzenia :)))))))

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)