czwartek, 23 września 2010

lawendowa Milenka :)

witajcie :)

Nie wiem jak u Was ale w Chałupkowie dzisiaj jest jesień taka jaką lubię najbardziej - ciepła i słoneczna.
Dzień rozpoczął nam się bardzo wcześnie - 5,30 rano ! Spytacie dlaczego ? :) Otóż nasze małe szczeniaczki robiły taki hałas ,że myślałam ,że coś się stało...zerwałam się z łóżka.....a one po prostu się bawiły w najlepsze :))) Są tak ruchliwe i pocieszne ,że nie sposób zrobić im ostatnio zdjęcie ale w przyszłym tygodniu postaram się Wam je pokazać :)

A co poza tym ? ... szyję aniołki...po ich ubrankach widać ,że zbliża się jesień bo kubraczki mają cieplejsze - polarowe :)

I tak powstała lawendowa Milenka....z bukiecikiem lawendy i suszem lawendowym w skrzydełkach :)








Dziś też spotkała mnie miła niespodzianka....odwiedził mnie listonosz z przesyłką od Różanego Anioła
http://sekretyaniola.blogspot.com/
która zakupiła u mnie woreczki lawendowe i w podziękowaniu przysłała mi taką oto piękną zawieszkę....

Dziękuję Ci Kochana za ten miły gest :)

Pozdrawiam cieplutko wszystkich zaglądaczy i dziękuję za komentarze !
A już wkrótce będę miała dla Was niespodziankę - kolejne candy :)
gina

5 komentarzy:

  1. Jakie boskie paputki!!! Mi też się dzisiaj dzień zaczął wcześnie, tzn. lekko przed 7, i to zasługa kotów...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszy moje serducho fakt, że zawieszka Ci się spodobała :)
    Pozdrowienia od różanego...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna cieplutka MIlenka, jak zwykle kolejne cudo Twoich rąk! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. super, że Anielinka jest gotowa na chłodne dni!:)
    pozdrawiam serdecznie,
    http://decou-galeryjka.blogspot.com/

    zapraszam przy okazji do zapisania się do BAZY WYMIANKOWEJ, która dzięki nam wszystkim stanie się składnicą nieskończonej ilości prezentów dla nas i naszych bliskich!:)
    http://baza-wymiankowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)