poniedziałek, 27 września 2010

chwalę się :)

witajcie !

Dziś się trochę pochwalę :)
Niedawno odkryłam nowego bloga ,którego prowadzi niezwykła ciepła dziewczyna .
Spodobały się Jej moje woreczki z lawendą i od słowa do słowa umówiłyśmy się na małą wymiankę.
Okazało się ,że mamy wiele wspólnych tematów i.....mieszkamy 24 km od siebie :)
Wkrótce planujemy spotkanie :)
Zajrzyjcie na bloga "Ulotne chwile " gdzie możecie zobaczyć więcej prac tej zdolnej kobietki :)
A oto co mi przysłała :
- śliczny świecznik i dwa serduszka z motywem mojej ulubionej lawendy i piękną kartkę wykonaną własnoręcznie !
Kochana dziękuję Ci raz jeszcze ! Nawet nie wiesz jak dużą radość mi sprawiłaś tym prezentem :)








A to moja mała ulubienica - Misia :)


Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających i zapraszam na moje candy :)

9 komentarzy:

  1. Gino - prezenty cudne:) Te lawendowe serduszka... Psinka równie urocza i słodziutka:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. o matkoooo co tam prezenty MIśka jest cuuuuudna

    OdpowiedzUsuń
  3. Och jakie cudowne prezenty ...piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prezenty :) Lawenda to też jedne z moich ulubionych motywów, szykuję teraz lawendową łazienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prezenty:) Musze koniecznie odwiedzic tego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wymianka udana ale ja chcę Misię:)
    Obłędna jest
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  7. Misia fantastyczna.Oby tylko do kogoś trafiła z dobrym sercem

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiadomo o czym pisać. Prezenty b. fajne, ale rzeczywiście misia bije wszystko na głowę. Wygląda jak mięciutka przytulanka.

    OdpowiedzUsuń
  9. super wymianka, ja ostatnio tez się wymienialam i doslam do wniosku,że to super zabawa:)Misia daje czadu:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)