wtorek, 21 września 2010

Kazik :)

Witajcie :)

Dziś powstał kolejny anioł z serii "sielskich " :)
Jeszcze gorący spod igły :)

Kazik jest aniołem wszystkich rolników , ubrany w lniane ubranko i choć już dawno po żniwach a w polu nowe zboże zasiane , to trzyma jeszcze snopek zboża z tegorocznych zbiorów :)

A oto cały On...







Dziękuję Wam za komentarze i maile pełne komplementów które sprawiają ,że mi samej rosną skrzydła i od maszyny nie chce się odchodzić :)
Ostatnio nawet Krzyś mi powiedział ,że jestem "Mamą od aniołów " :))

miłego dnia :)
gina

9 komentarzy:

  1. Mamo od Aniołów - cudne te Twoje janioły są i basta :DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękny, zgrzebny Kazik, Gęsiareczka również!!
    Buziaki, K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie Kaziki to fajne chłopaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fenomenalny!!! :) Super chłopak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki siermiężny. Sierp jeszcze do niego pasowałby.

    OdpowiedzUsuń
  6. heheh...super Kazik!
    Już miałam mówić gdzie ci mężczyźni,gdzie te chłopy?!...a tu- Kazik w całej okazałości :)
    Boże, jak Ty to szybko szyjesz! Pełny podziw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle stworzyłaś ślicznego aniołka! Pozdrawiam serdecznie i Dziewczyny polecam pracę Giny!!! Kupiłam śliczną Anieliczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny Kazik!! Super anioleczki w tych naturalnych kolorkach! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)