wtorek, 28 września 2010

zastęp aniołów :)

witajcie !
Co tu ukrywać...pogoda sprzyja siedzeniu przy maszynie :)
Na dworze szaro , deszczowo i zimno...

Tak więc jutro wyfruwają z chałupki kolejne aniołki uszyte na zamówiemie.
Mam nadzieję ,że się spodobają :)






lawendowa Anulka ...z pachnącymi skrzydłami i bukiecikiem lawendy...




Andrew... dla chłopaka o wielkim sercu , który każdemu śpieszy z pomocą nie dbając o własne interesy...




Remi ... dla wyjątkowego mężczyzny :)



Pozdrawiam ciepło wszystkich zaglądających i dziękuję za każdy komentarz :)

22 komentarze:

  1. ale fajne chłopaki :D dziewczynie też nic nie brakuje:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chłopcy jak żywi...
    A wiesz, Gina, że Twoje Anioły NAPRAWDĘ przynoszą szczęście?

    Tak trzymaj.....
    Pozdrawiam znad sztormowego morza, elka

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam żadnych wątpliwości że sie spodobają nowej właścicielce.

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zwykle cudne anioły ;)
    Gratuluję i podziwiam... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic mnie tak nie zachwyca jak koszule...czarna magia dla mnie hahaha

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne Anioły, jestem pewna że będą przynosić szczęście. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne anioły - każdy ma w sobie coś takiego hmm...ciężko to nawet opisać

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne anioły, bardzo mi się Twoje prace podobają i jesteś dla mnie inspiracją!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ superanckie te chłopaki! Dziewczyna też pierwsza klasa :))) Idę się zapisać na twoje candy, kochana :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. piekne!!!! Napewno bardzo sie spodobaja!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. I znowu prezentujesz prawdziwy "zastęp anielski",śliczne i wyjątkowe Twoje Anieliska:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. SUPER SUPER ,WIESZ ZE KUSISZ...JA NIC TYLKO OTEJ JAGNIE MYSLE DO KUCHNI.
    PROSZE CIE ZMIEN TO IMIE REMI.::)) ANI JEDEN WYJATKOWY.ZNAM TAKICH.BEZNADZIEJA ::))
    BUZIOLE

    OdpowiedzUsuń
  13. Anioły są przeurocze,oczarują każdego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne !!! wiesz ostatnio uszyłam moją pierwszą w życiu TILDE może zerkniesz okiem eksperta i napiszesz czy mam dalej ...tworzyć czy dać sobie spokój :) Liczę na szczerość takiego eksperta tylko pozazdrościć :) POZDRAWIAM MONIA

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam do mnie po wyroznienie, zdolna Kobieto! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna brygada anielska :) szczególnie panowie :) Cieszę się, że udało mi sie do Ciebie trafić i na pewno będę tutaj częstym gościem, jeżeli oczywiście pozwolisz :)
    Pozdrawiam :)
    http://zaczarowana-kraina-angelii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Andrew, Remi i Anulka są fantastyczni. Lawendowa Anulka ma wspaniałe wysoko wiązane buciki :-), super trójeczka :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietne 'stadko' Aniolkow w bardzo pieknych kolorkach.Kazdy z nich indywidualnie-pelen wyrazu.Nic dziwnego,ze 'odlatuja z chalupki':-)
    Powinny sie baardzo podobac nowym wlascicielom i pilnie strzec ich domostw:-)
    -Pozdrawiam serdecznie-psiankaDK-

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekne to Twoje Janieli. Ale się ucieszyłam-zobacz jestem równo 100 na twoim blogu hiphip hurrra jak ja lubie magie cyfr

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)