wtorek, 27 lipca 2010

zaszywam się :)

Witajcie !
Tak , tak zaszywam się w przenośni i dosłownie...
Zaszywam się w mojej pracowni i rozpalam moją maszynę do czerwoności :)
Dziś się zbuntowała ....musiałam ją rozkręcić ,wyczyścić , naoliwić....i w końcu zgodziła się ze mną dalej współpracować :) I coś nam wyszło z tego spółkowania :)

Serdecznie.....na zamówienie dla pewnego uroczego sklepiku :) (pozdrawiam Szefowo :))





Kolekcja dla małych dam :)...taka i na zakupy i do pszedśkola :)









kolejne eco torby .... tym razem czekoladowe z nutką retro :)







Pozdrawiam wszystkich zaglądających i dziękuję za miłe słowa pozostawiane od Was...zwłaszcza tym pod poprzednim postem :)...miło jest wiedzieć ,że są osoby które dobrze mi życzą i potrafią się cieszyć ze mną :) Dziękuję dziewczyny :)

PS. do zdjęć zgodziły się pozować stare grabie :)

16 komentarzy:

  1. Piekne rzeczy robisz!!! Jetsem pod wrazeniem! Ja dopiero zaczynam moja przygode z maszyna...
    Pozdrawiam
    Aska

    OdpowiedzUsuń
  2. Serca w sercach są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. O, jakie piękne! Świetnie Ci wychodzą te torby...i wciąż podziwiam Twój zapal do pracy :)
    POzdrowienia Agnieszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez bede mieszkac w Wlkp. Moze mamy do siebie po drodze????

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne są te serca!!!
    świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ach te serducha są udowne. Cudnie razem wyglądają. Torbiszcza też niczego sobie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. a miałam jeszcze napisać, że pomysł z grabiami rewelacyjny bardzo :) Świetnie się spisały w roli wieszaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. torby są rewelacyjne, te czekoladowe mniam mniam;) ale serducha mnie rozłożyły- pomysł pierwsza klasa a jakie wykonanie! cudo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kingo, te czekoladowe torby super:)
    Nie masz więcej takich grabii:)))?
    Buziaki.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  10. Same śliczności! zazdroszczę zdolności:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne napradę fantastyczne:):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. :))))))))))))))))))))) Cuuuuudowności!!!!!!! Nie mogę się napatrzeć! Jesteś niesamowita! Z każdą kolejną pracą dochodzisz do perfekcji - już wzdycham i nie mogę się nacieszyć. Duże buziaczki!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Wszystko!! Grabie rewelacyjne - moje marzenie:DDD
    Serducha i torebunie przepiękne w swojej prostocie.
    Oszczędzaj kregosłup, wyjdź trochę na spacer, bo jak widzę ile działasz to i mnie plecki zaczynają boleć;P
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko śliczne, ale najbardziej podobają mi się serca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne masz rzeczy,szczegolnie serduszka i brązowe torby,zachwycające:*

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)