środa, 7 lipca 2010

kolorowo mi.....

Witam słonecznie :)

Jakoś ostatnio znowu tak mam ,że doba jakby mi się ....skurczyła ?
W głowie kłębią się pomysły a ręce tylko dwie :) Czuję dziwny ciąg do maszyny...:)


Jakiś tydzień temu koleżanka przywiozła mi kilka butelek ,doniczek z prośbą abym "coś z tym zrobiła "....no to zrobiłam ...kolorowo :)

Mam nadzieję,że będzie zadowolona ...:)

A oto co mi wyszło :

słonecznikowo....fiołkowo...








marynistycznie...





lawendowo...





a żeby nie było ,że nic nie szyję....to powołałam do życia stadko takich lnianych ptaszyn...:)




Pozdrawiam wszystkich zaglądających , dziękuję za komentarze i zachęcam do wzięcia udziału w moim candy:)

12 komentarzy:

  1. Super prace! Zestaw lawendowy powala na kolana! Ptaszki bardzo urocze :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Marynistyczne, lawendowe... śliczne są.

    OdpowiedzUsuń
  3. koleżanka napewno będzie zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój ulubieniec to młynek - słonecznik i przecierka - super.
    Lawendowy i marynistyczny zestaw jest b.ładny , szkoda ,że zrezygnowałam z niebieskiego w wystroju domu .
    Koleżanka będzie w 7-niebie.Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słoneczniki:D Kocham te kwiaty i znalazły miejsce w mim orodzie warzywnym;) . Morze , eh , morze :D
    A wogle są cudne wszystkie , i ptaszyny tez:D

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak...chłopa nie ma...praca wre:))
    To wszystko, to chyba jakieś skrzaty Ci malują, a Tobie zostawiają kropkę nad "i" czyli wykończenie i ozdabianie..:)
    Hi Hi, pięknie wyszło wszystko,
    Buźka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. przecudne te młynki i cała reszta- masz talent! a króliki z poprzednich postów rewelacyjne, no i anioły- tyle tworzysz a wszystko jest w tak wyjątkowym klimacie! bardzo mi sie u Ciebie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Młynek cudowny, taki radosny i domowy.
    Buteleczki też wspaniae, zwłaszcza te z motywem morskim.
    O ptaszkach to nawet nie wspomnę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczne zestawiki a szczególnie ten lawendowy BOSKI wręcz
    pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi sie podobają, lawendowy komplet chyba najbardziej :)
    ptaszyny urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne wszystkie...ale najbardzie podoba mi się młynek...cudo!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Matko Ty wszystko potrafisz , muszę Cie bliżej poznać :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)