środa, 21 lipca 2010

idziemy na zakupy ?

Która z nas nie lubi zakupów ? ....Prawie wszystkie...piszę -prawie,bo są osoby ,które wręcz ich nienawidzą .
A jak na zakupy to z pojemną torbą....no i portfelem :)
Dziś uszyłam kolejne torby....pojemne ,wygodne bo można je nosić w ręku lub na ramieniu.
A czy się komuś spodobają....zobaczymy :)


oto one ...








A to propozycja dla małych kobietek....bo przecież one też uwielbiają zakupy....albo koniecznie coś muszą wziąć ze sobą do przedszkola :) ( co prawda nie mam w domu takiej małej damy ale od dawna obserwuję koleżanki syna :))





Pozdrawiam wszystkich zaglądających i serdecznie dziękuję za każde zostawione słówko :)
A jutro się pochwalę moim pierwszym wygranym candy :)

13 komentarzy:

  1. Sliczne te biale torby dla doroslych kobietek!Ciekawa jestem czy ta druga z wzorem azurowym ma naszyta serwetke czy to naklejka, szablon???I ile takie cudo kosztuje...

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne torby :)

    tez mnie ciekawi czy to materiał taki czy sama robiłas aplikacje

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję :)
    te motywy to wydruk i naprasowanka :)

    pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ fajne te torby, chyba nawet wiem skąd te motywy ;)) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrzę sobie, podziwiam,:)))
    Fajne elfy i pozostałe też, oczywiście:))
    K.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie przypały do gustu te dla młodszych kobietek - są delikatne, a zarazem wesolutkie - bardzo ładne!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealnie trafiłaś w gust i tych i tych dużych Pań.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Są świetne, zarówno te dla starszych jak i mniejszych kobietek już widze moją Alicję zasuwającą z taką torebesią na zakupki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciesze się że nastał zcas na eko torby, nie żadne plastikowe tylko takie płócienne, lniane.

    Z takimi torebusiami jak Twoje, to wielka przyjemnośc robić zakupy.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Torby są cudne! i motywy nadruków bajeczne...o i kto by takiej torby nie chciał :)
    Pozdrowieniaaa

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)