wtorek, 13 lipca 2010

witamy w naszej bajce.....

Jeszcze wiosną mój Małż osobisty przywiózł mi dość sporo gałęzi z których miałam robić wianki....ale nawiózł tego tyle ,że jeszcze mi zostało :)
Dziś korzystając z tego ,że pada deszcz (tak,tak u nas podało....ciepły letni deszcz :) wzięłam owe gałęzie i sekatorek na taras i uplotłam wianek :)
Wianek jak wianek ...trochę mu czegoś brakowało więc siadłam do maszyny i uszyłam...no zgadnijcie co ?.....znowu królika :)

ale podoba mi się :)








pozdrawiam wszystkich zaglądających i bardzo serdecznie dziękuję za komentarze :)

13 komentarzy:

  1. Pomysł i wykonanie super! A królik przeuroczy :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że zostało tych gałęzi, bo fajny ten wianko-królik:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu słodziak i jaki filuterny:)))
    Buźka Kingo, proszę następne wersje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeuroczy ten Twój powitalny króliś!
    Coś czuję że będzie przyciągał wielu gości:)
    Pozostałe dzieła też są śliczne, gratuluję talentu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gino wianuszek piękny jak serduszko i serweta, które dziś zapukały w moje okno. Nie miałam jeszcze kiedy obfocić, ale jutro znajdę czas:)
    Zrobiłaś mi wspaniałą i uroczą niespodziankę:)DZIĘKUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  6. Superancki ten królik!!! :))) A ja jutro będę się chwalić na blogu twoimi prezentami i raz jeszcze dziękuję ślicznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodki wianek powitalny , a króliczka sprawia wrażenie jakby wyglądała gości , wystrojona w kokardę .
    U nas pokropiło , ale już można oddychać , niestety od jutra ma być jeszcze cieplej.
    Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. A u mnie za stodółką tyle gałęzi leży. Że też ja jakos kreatywnie nie myślę. dziś lece po gałęzie na wianki.
    Twój królik witający fajny

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny witacz :) Królik fenomenalny, taki trochę zawadiaka :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki słodziak :) Super wianek!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale sympatyczny króliczek:)

    OdpowiedzUsuń
  13. gino przedwczoraj dostalam paczuszke z wianuszkiem i serwetka bardzo dzikeuje nawet nie wiesz ile radosci mi sprawilas wszystko jest cudowne bardzo bardzo bardzo dziekuje i przepraszam ze tak pozno ale nistety padl mi internet nesetety nawet nie moge sledic co u ciebie sie dzieje;( zatem pozdrawiam cie bardzo goraco

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)