czwartek, 22 lipca 2010

moja pierwsza wygrana :)

Wczoraj w nocy byłam na Mazurskiej wsi..............dziś też się tam wybieram.....oczywiście duchem a nie ciałem :) A to za sprawą pierwszego candy jakie wygrałam na blogu "Mój świat i hafty" :) Tym bardziej mnie cieszy wygrana ,że jest nią książka do przeczytania :"Miłość nad rozlewiskiem" potem organizuję takie candy u siebie i dostanie ja któraś z Was :).Staram się delektować czytaniem ,żeby mi na dłużej starczyło ale tak mnie wciągnęła ,że pewne jutro ją skończę :)
Ponieważ u mnie aktualnie trwa wakacyjne candy ,którego losowanie odbędzie się 1 sierpnia to książkowe candy rozpoczniemy drugiego sierpnia.

Dziewczyny ! książka naprawdę warta przeczytania...będziecie zachwycone :)

A oto co dostałam wraz z książką...cudowne kolczyki ,słodkości i bon hotelowy na 3 darmowe noclegi....jeśli któraś miałaby ochotę skorzystać z tego bonu to proszę o kontakt do mnie na maila ponieważ ja nie mogę wyjechać a szkoda żeby się zmarnował.

Muszę jeszcze wymyślić jaki prezent ja dołączę do książki...








Pozdrawiam gorąco :)

9 komentarzy:

  1. Gratulacje !!!!
    bardzo fajnie jest coś wygrać

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę że książka dotarła. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej. Książkę też wciągnęłam w ciągu jednego popołudnia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję wygrania tak wspaniałego candy :)
    przeglądnęłam sobie twój blog. Torbiszcza są naprawdę świetne. :) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wspaniałej wygranej:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może wygrałas, bo masz IMIENINY???
    Ściskam najczulej, Twoja elka.
    PS Do mnie też nie mogłaś przyjechać...

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się twoja radością a książkę znam i polecam wszytskim.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)