środa, 27 kwietnia 2011

trzepot skrzydeł i ............. karton pełen radości :)

jakich skrzydeł ?
oczywiście anielskich :)

Krąży po chałupce cały ich zastęp i szykują się do odlotu w świat :)
Będą strzec teraz nowych właścicieli :)

Pierwsza para jest dla rodziców mojej przyjaciółki z okazji rocznicy ślubu .....





dla małej Oleńki ...


dla Mateuszka ....


i kolejne dwa dla dziewczynek....



a teraz o kartonie radości :)
W momencie kiedy już straciłam nadzieję i wiarę w zabawy blogowe np.typu "podaj dalej" ....spotkała mnie duża i miła niespodzianka :)
Wygrałam niespodziankowe candy w "urokliwisku Gohy "
Gosiu ! bardzo Ci dziękuję ...... takiej ilości niespodzianek nie spodziewałam się nigdy !
sami zobaczcie ile cudowności dostałam .....





teraz mam wiele inspiracji i materiałów do dalszej pracy :)

Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających i dziękuję za miłe komentarze !
Dziękuję także za wszystkie życzenia świąteczne :) mam nadzieję ,że były one dla Was czasem spędzonym w miłej ,rodzinnej atmosferze :)
Słoneczka Wam życzę
gina

15 komentarzy:

  1. Same cudeńka! Będziemy zaglądać częściej. Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie aniołki :) Ale ta parka dla rodziców przyjaciółki jest powalająca. Świetnie Ci to wyszło. Poza tym zazdroszczę wygranej w candy. Ja jakoś nie mam szczęścia do tych zabaw.

    OdpowiedzUsuń
  3. No to masz znowu ręce pełne roboty!
    Tylko pozazdrościć.....
    Czekamy, co wyczarujesz z tych fajnych materiałów.
    Aniołki faktycznie boskie,a ten kapelusik....sama bym taki chętnie nosiła!
    Ściskam, elka

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko godne podziwu. Anioły do przytulenia a skarby też każdy chciałby mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle prace Twoje powalaja.Pieknie wyszly te dla mnie rodzicielskie anioly.Rodzice beda zachwyceni ta innoscia i kunsztem Twojej pracy.Pozostale anioly rowniez anielskie.Jestes jak te anioly.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie prace śliczne i takie słodkie,napewno spodobają się nowym właścicielom.Pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi, hi-a mnie pani z malzenskiej pary skojarzyla sie z Madzia Karwowska z 40-latka.Piekne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniołki super, zwłaszcza pan z panią w kapelusiku :)) A ogroooooooooom cudowności dostałaś, czekamy na wyniki prac zatem :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ wspaniałości do Ciebie trafiło! :D Jeeeeejjjjj chyba zazdroszczę ;))) Czekam na cudeńka które z nich wyczarujesz, a Aniołki jak zawsze przefajne. Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. No to hurtowo za wszystkie czasy zostałas obdarowana-super.
    Buziole w noch.

    OdpowiedzUsuń
  11. Och jakie sliczne!Uroczo szyjesz!Z całego serca dziękuję za miłe słowa w komentarzach to taki Anielski i magiczny balsam dla duszy...by móc dalej tworzyć.Słonecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale wspaniałości dostałaś:)
    Aniołki cudne:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Kingo , ale wspaniałości Ci się trafiły , teraz poszalejesz jeszcze bardziej .
    Anioły dla "Młodej Pary" podoba mi się ten pomysł i wnioskuję ,że nadałaś im pewne cechy Jubilatów , te okulary , kapelusz i fryzury - będą zachwyceni.
    Młode anioły też fajne , ten w jeansach i białym sweterku mój idol.
    Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  14. Super parada Anielska!!! Wszystkie sa cudne i takie milusie:) na pewno beda miłym prezentem pozdrawiam Monia

    OdpowiedzUsuń
  15. PIĘKNE TE TWOJE PRACE.
    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie do siebie:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)