czwartek, 26 maja 2011

pędzle w ruch ......... czyli warsztaty :)

Witajcie :)
Dawno mnie tu nie było .... oj dawno :)
Ale to nie znaczy ,że nic się nie dzieje w Chałupkowie :)
W tym roku z Krzysiem jedziemy na wakacje już w czerwcu więc muszę się sprężać ,żeby wyrobić się z zamówieniami.
Niektóre prace poszły już w świat i nawet nie zdążyłam zrobić im zdjęcia :)

Robiłam między innymi takie dwie szkatułki dla bliźniaczek - Kai i Mai .....



Wczoraj miałam przyjemność poprowadzić warsztaty w Szkole Podstawowej nr 1 w Gostyniu.
Spotkanie zorganizowane z inicjatywy rady rodziców i dyrekcji było bardzo sympatyczne i wesołe .Na zajęcia przyszły dzieci wraz z mamusiami .... było to takie spotkanie z okazji Dnia Matki .
Lubię pracę z dziećmi i uwielbiam patrzeć na efekty ich wyobraźni ,które przelewają na swoje prace ....









a oto prace ,które powstały ....(niestety zdjęcia kiepskie - coś mi się aparat zbiesił :)






Chciałabym jeszcze raz podziękować Dyrekcji ,Przewodniczącej Rady Rodziców i Paniom Nauczycielkom za miłe przyjęcie i wspaniałą atmosferę całego spotkania !

A o tym co się maluje i szyje w chalupkowej pracowni - następnym razem ...... żeby Was nie zanudzać :)

Wszystkim Mamom w dniu ich święta życzę wszystkiego co najlepsze , uśmiechu na twarzy i dużo słoneczka !

Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających i dziękuję za komentarze :)
gina

7 komentarzy:

  1. Witaj kochana
    Bardzo twórczo u Ciebie:)
    Warsztaty widać, że były udane?Ja też lubię pracować z dziećmi, są bardzo kreatywne...
    Szkatułki bardzo mi się podobają i są z moim ulubionym lawendowym motywem.:)
    Pozdrawiam cieplutko
    Odezwij się na @

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć
    W imieniu Mam- dziękuję za życzenia!
    Tobie też wszelkich przyjemności!
    Praca z dziećmi jest fajna, a Ty masz do nich podejście.
    Pudełeczka prześliczne. Jak będziesz miała jakieś na zbyciu, to wiesz, komu się przyda.....
    Ściskam,
    elka

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę świetny pomysł z tymi warsztatami. Widać, że rodziców i dzieci praca bardzo wciągnęła. Efekty są fantastyczne. Super inicjatywa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pudełka :) I frekwencja na warsztatach imponująca - gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje warsztaty mają powodzenie , zgłosiło się bardzo liczne grono chętnych do nauki i tworzenia -gratulacje Kingo !
    Po twarzach widać ,że wszyscy są zaangażowani , a z efektów ja wybieram wszystko w róże i aniołki , bardzo mi się podoba pomysł na warsztaty twórcze rodziców z dziećmi -super pomysł .
    Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie jak sie mamom...chce.Piekne prace Wam wyszly.Pozdrawiam cieplutko i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam!Super pomysł z dziecimi bardzo twórczo się pracuje-dzieci są bardzo kreatywne. Pudełka śliczne z moim ulubionym motywem :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)