poniedziałek, 11 kwietnia 2011

przy małej czarnej ...:)

Witajcie :)
Po wielu perypetiach i zmienianych terminach ....wreszcie wczoraj dotarłam z rewizytą do Moniki z "Ulotnych chwil".
Spędziłyśmy miłe popołudnie no ...może nie przy małej czarnej :)..... bo była z mleczkiem :)
Powiem Wam ,że jak się spotyka "pokrewną duszę " to i dzień cały na gadanie to mało :)
Ale wiosna w pełni i przyjdzie lato ....więc myślę ,że spotkamy się jeszcze nie raz :) a może nawet coś popełnimy razem :)
Moniko ! dziękuję Ci jeszcze raz za miłe spotkanie !!!

a teraz zobaczcie jakie cudeńka dostałam od Moniki :)

śliczne zawieszki



urocze jajeczka ...


tacę ...


serwetkę ...


zajrzyjcie do Moniki o tu i zobaczcie jakie cuda robi !
Pozdrawiam Was wiosennie i życzę udanego tygodnia :)
gina

7 komentarzy:

  1. Witaj, przyjemne spotkanie i jakie owocne - cudne prezenty dostałaś:)Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak miło ,że znalazłaś pokrewną duszę i oderwała Cię od codzienności .
    To musi być ktoś wyjątkowy skoro robi takie piękne rzeczy i w dodatku obdarowuje innych tak szczodrze .
    A w kwestii jajek to zauważyłam ,że ile twórców tyle sposobów na dekorację pisanki , serwetka śliczna i wszystko tak zgrane kolorystycznie i tematycznie.
    Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  3. Normalnie zazdroszczę. Spotkania, nagadania się i prezentów, które na prawdę są śliczne - już wcześniej podziwiałam prace Moniki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście piękności. Ta florystyczna zawieszka najładniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też miło wspominam nasze spotkanie, mam nadzieje, że jeszcze wiele przed nami:)
    Było bardzo miło:)Ściskam mocno i przesyłam pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty. Zwłaszcza jajka prezentują się imponująco.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)