czwartek, 6 maja 2010

prezentowo....

Witam wszystkich serdecznie !

Dawno nic nie uszyłam...tak jakoś spadek formy nastąpił ale mam nadzieję ,że niedługo nadrobię i wena wróci :)
Nie znaczy to ,że się leniłam...nie,nie...
Zajęłam się produkcją prezentów jako,że wielkimi krokami zbliża się czas komunijny i imieninki dwóch Zofii , które są bliskie memu sercu...postanowiłam w tym roku prezenty wykonać sama...mam nadzieję ,że się spodobają :)

I tak powstał komplecik dla bratanicy...miał być lawendowy i dziewczęcy....








dla mojej Mamy na imieninki....




dla mojej ulubionej sąsiadki na imieninki...


Pozdrawiam zaglądających i bardzo dziękuję za komentarze :)

12 komentarzy:

  1. Wszystkie śliczne i dopracowane, ale ten pierwszy to po prostu skradł mi serce, kocham lawendę i takie pastelowe kolory :))) Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze jest otrzymać od Ciebie prezent, takie ładne są twoje prace;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowności. Młoda Komunistak oraz Zofie będą bardzo zadowolone :)
    Poproszę o aderes na alexandra.mojepasje@gmail.com (odnośnie zabawy "podaj dalej")
    Pozdrawiam i także życzę miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie wcale sie nie nudzilas, stworzylas same cuednka. Napewno wszystkm prezenty sie spodobaja bo sa urocze.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy najbardziej uroczy:) I koszyczek śliczny, tylko zastanawiam się jakie przeznaczenia ma ta kratka?

    OdpowiedzUsuń
  6. a bo to jest koszyczek na buteleczki :) z racji małych gabarytów np.na lekarstwa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaaa:) No i wszystko jasne:) Koszyczek na małpeczki:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Fiu fiu....:)))))))))
    Pięknie! Kingo, proszę robić następne i na swój straganik wystawić:)
    Wrzosowe są "the best" I
    Lawendowe, ok ok :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne prezenty. Wole takie zrobione wlasnorecznie maja wiecej z "dawania". Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudowne prezenty Gino, wykonane własnoręcznie mają niepowtarzalną wartość :) Obdarowani na pewno będą przeszcześliwi. Pierwszy lawendowy podbił moje serce. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję kobietki za dobre słowo i życzę Wam udanego wekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za odwiedziny. Każdy marzy o prezencie prosto z serca ! Cudowne !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)