niedziela, 18 września 2011

A jak Amazonki ,B jak Bojanowski ....Z jak ZOO :)



witajcie :)
Dziś będzie przydługi post pełen zdjęć :)
W sobotę miałam przyjemność mieć wystawę moich prac na imprezie zorganizowanej przez gostyńskie Amazonki .
Były zawody sportowe ,zwiedzanie ,kawka ,pyszny obiadek :)Humory i pogodna nam dopisały .
Poznałam wiele ciekawych osób.Niezmiennie podziwiam pogodę ducha tych kobiet podejście do życia i codziennych problemów .Są to osoby ,które mają za sobą ciężką walkę ze "skorupiakiem" bądź też nadal walczą .Ale nie poddają się ,wspierają się nawzajem i może to właśnie daję im tą siłę.

Dziewczyny !
tak przy okazji mam do Was apel :
BADAJCIE SIĘ REGULARNIE !!!!
lepiej zapobiegać niż leczyć a wcześnie zdiagnozowana choroba daję większe szanse na całkowite wyleczenie !!!

a to kilka zdjęć rozgrywek ...






Impreza odbyła się w zespole szkół w Grabonogu gdzie znajduje się Muzeum im.Błogosławionego Edmunda Bojanowskiego .
Eksponaty i opowieść pani przewodnik ,która opowiadała z taką pasją o historii regionu zachwyciły zarówno mnie jak i Krzysia ,który był tam ze mną.
Nie ukrywam ,że wiele z eksponatów chętnie bym widziała w mojej chałupce :)
To tylko kilka zdjęć ...... trzeba to po prostu zobaczyć na żywo :)











a to kilka zdjęć z niedzielnego spaceru po poznańskim ZOO ...pogoda była upalna .....co widać po rozłożonych tygrysach :)












Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego tygodnia :)
gina

5 komentarzy:

  1. miałaś ciekawy weekend :)
    my też nie siedzieliśmy w domu, trzeba było wykorzystać ładną pogodę, bo niestety od dziś leje i zimno jest

    życzę Ci również miłego tygodnia

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem co to znaczy walka z chorobą nowotworową więc z całym szacunkiem do wszystkich osób co pokonały chorobę dużo miłości i siły pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie czasami spedzic tak ciekawy dzien, a tym bardziej wsród Amazonek, które mimo wszystko potrafia cieszyc sie zyciem;)))pozdrawiam cieplo;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie spędzaliście czas , ja przebierałam ziemniaki / hahahaha.../ jeszcze mnie ręce bolą , dobrze ,że pogoda dopisała , a ostatecznie liczy się ruch na świeżym powietrzu .
    Przychodnie rozsyłają zaproszenia na bezpłatną mammografię , ale niewiele kobiet z tego korzysta , szkoda , później może być za późno .
    Pozdrawiam Yrsa
    P.S. motyle - piękne

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyprawa. Piękne muzeum i okazja do pobycia z codziennymi Bohaterkami zapewne niezapomniane wrażeni dały.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)