sobota, 24 września 2011

cukierkowo na różowo ....

witajcie :)

Zawsze oglądając zagraniczne blogi podobały mi się króliki tudzież inne zwierzątka w bucikach :)
Zakupiłam 4 pary niemowlęcego obuwia i zaczęłam kombinować z nogami .
Okazało się ,że do każdych butów muszę robić osobny szablon ....ale z efektu jestem bardzo zadowolona :)

oto dwie pierwsze króliczki ... w różowościach ....
strój musiałam szyć pod kolor butów :)
wyszły takie słodko-cukierkowe :)














Pozdrawiam słonecznie i dziękuję za odwiedzny i komentarze :)
gina

15 komentarzy:

  1. WOW. Cudne :)
    Konga - Mistrzynio czarodziejko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamiast "i" napisało mi "o". Przepraszam Kingo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie zdążyłam nacieszyć oczu Marysią otuloną w śliczny patchworkowy kocyk i śpiącą w świetnie uszytej torbie , a już zaskoczyłaś mnie parą różowych króliczek . No Panna w trampkach jest super , a obie ślicznie ubrane w firmowe ciuszki .
    Życzę im , aby trafiły w dobre ręce . Pomysł z bucikami - rewelacja !
    Pozdrawiam Yrsa
    P.S. Kingo , jakbyś miała ochotę na uszycie misia śpiocha to mogę podesłać wykrój , szybko się szyje , extra łatwy.
    Już Ty wpadniesz na jakiś pomysł , aby był jeszcze ładniejszy , ja tylko skopiowałam pomysł z książki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!!!I jakie mają rewelacyjne butki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna królisia w różu ;-) Ma też śliczne buciki ;-) Idą chłodne dni to buciki na pewno się jej przydadzą ;-) Królisia na tle ławki wydaję się być sporych rozmiarów Jestem ciekawa ile ma cm wysokości Jest naprawdę słodka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rózowe słodziaki a butami mnie rozwaliłas -sa przecudne !

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne królisie w słodko landrynkowym kolorze. Mnie też szalenie podobają się buciki. Bardzo, ale to bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję Wam dziewczyny !:)
    Wasze komentarze dodają skrzydeł :)

    Królisie mają po 46 i 42 cm wzrostu i są naprawdę przytulaśne :)

    pozdrawiam serdecznie i życzę udanej niedzieli :)
    gina

    OdpowiedzUsuń
  9. slodkie cukeraski:)))butki rewelacyjnie wymyslilas;))pozdrawiam cieplo;))

    OdpowiedzUsuń
  10. superaśne! i pomysł z butkami też świetny- pierwszy raz takie widzę i według mnie rewelka! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne w ulubionym kolorze Marcysi:0)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. wow jakie słodziutkie królisie, a na zbliżające się jesienne dzionki z butkami będzie zdecydowanie cieplej ;) pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł z butkami królisie są przesłodkie na pewno niejednej księzniczce skradna serce pozdrawiam MONIA

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne różowinki!!!! Śliczny materiał:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Nooo, rewelka - trampkowa panienka wymiata ;-)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)