poniedziałek, 26 września 2011

przed Coca-Colą :)

witajcie :)
Ostatnio nudno trochę u mnie na blogu bo .....same króliki :)
Więc dzisiaj jakoś tak mnie naszło na uszycie czegoś świątecznego .

Tym samym wyprzedziłam promocję świąt nawet Coca-Colę :)
mam nadzieję ,że nie macie mi tego za złe :)
Powstała taka parka ..... ,która fajnie będzie wyglądać postawiona na oknie.



Następne będą chyba znowu ...króliki :)
Udanego tygodnia !!!
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny :)
gina

14 komentarzy:

  1. Urocza parka, na pewno przykuwa spojrzenia wszystkich. Mnie na ich widok roześmiała się buzia;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądają. Dekoracja będzie wspaniała.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Parka naprawdę urocza i pomysłowa,pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne !!!No no za chwilę będą święta .pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie one śliczne:):):)Chyba się zakochałam...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale rewelacyjna parka.Ech żebym to ja miała takie okno...Cudna !!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super parka:)Już mi przypomniałaś że swieta sie zblizaja:)Pozdrawiam Monia

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne i bardzo oryginalne! Pozdrawiam ale zdecydowanie jeszcze nie świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna parka pięknie zrobiona pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Hehe od razu w glowce pojawila sie swiateczna melodia coca-coli:) parka jest sliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wcale nie nudno, bo królisie są urocze, ale te zmarźluszki przyniosły taki powiew mroźnej świeżości.

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne, aczkolwiek zdecydowanie wolałabym je później zobaczyć brrr ;)
    pozdrawiam serdecznie
    Kasia

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)