poniedziałek, 5 września 2011

jeans zawsze na czasie :)

witajcie :)
Rok szkolny ruszył pełną parą .Krzyś biega do szkoły ochoczo .... chyba się stęsknił za kolegami :)
A w pracowni ruszyła maszyna :)
Na początek Hania i Franio : dwa długouche króliczki :)
Ubranka mają już takie trochę jesienne ....z jeansu ,który chyba nigdy nie wyjdzie z mody :)
sami zobaczcie ...






a z resztek tkanin ,które w każdej pracowni się poniewierają ale "szkoda wyrzucić ":)zrobiłam kilka broszek ......które też do jeansu pasują :)
taki domowy recykling :)





Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)
Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego tygodnia :)
gina

16 komentarzy:

  1. Hania i Franio podbiły moje serce - są cudne. A brochy resztkowe świetne - najbardziej przypadła mi do gustu ta druga :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hania i Franio rewelacyjni.Bardzo podobają mi się broszki - rzeczywiście super wykorzystanie resztek.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Króliczki urocze-do nabycia są?:)
    Brochy cudne.Pozdrawaim

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne króliczki :)
    A broszki bardzo piękne i pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co prawda to prawda , jeans jest dobry na wszystkie pory roku , króliki dobrze o tym wiedzą , a w połączeniu ze ślicznymi fioletowo-wrzosowymi paseczkami idealny na jesień .
    Fantastycznie wykorzystałaś skrawki materiałów ,masz naprawdę ładne tkaniny szkoda każdego centymetra .
    Fajnie ,że Krzyś lubi szkołę i chodzenie do niej sprawia mu frajdę , ma o jeden stres mniej .
    Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  6. modne zestawienie jeansu z paseczkami :)
    a broszki piękne
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Te broszki to jak ordery za wybitne zasługi, nieprawdaż?
    Ściskam
    elka

    OdpowiedzUsuń
  8. słodziaki! te uszaste stworzonka w paseczkowo-jeansowych wdziankach!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne! i dobrze, że to parka, bo będzie im raźniej ;} Mi się marzy, aby takiego królisia uszyć córce, ale... wiadomo- brak umiejętności =/
    Broszki też wyjątkowe, a najważniejsze, że wyczarowane z tego, co dla kogoś innego jest po prostu śmieciem =}
    Pozdrawiam cieplutko

    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajnie dzinsowo u Ciebie:).Króliczkowa parka -śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Królisie urocze, broszki bardzo fajne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodkie króliczki i ciekawy materiał na ich stworzenie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo jakie słodziutkie :)) królisie pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, jak dawno u Ciebie Kingo nie byłam:)
    A tu tyle nowości:),
    broszki b. fajne...a ja mam dla Ciebie krateczki:)
    Nowe, big- króliki też fajne:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  15. zakochałam się w króliczkach..

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)