poniedziałek, 29 sierpnia 2011

wymianka :)

Witajcie :)

Jakiś czas temu napisała do mnie Ewa z "szydełkowego świata " i zaproponowała prywatną wymiankę .
Ewa chciała króliczka tildowego w sukience biało-czerwonej :)
dziś królik poleciał do nowego domku :)





ja dostałam czarne mitenki :


zdjęcie skopiowane od Ewy bo na moim niestety nie było widać kwiatków :)
Mam nadzieje ,że Ewa się nie pogniewa :)

Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za komentarze pod poprzednim postem a także za te prywatne maile :)
Dziękuję dziewczyny !!!!
gina

9 komentarzy:

  1. Super wymianka!
    Nawet nie wiedziałam, że to mitenki...mitenki - fajna nazwa, śliczne wykonane

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny króliczek:)
    Pozdrawiam Kinga cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje króliki już są znane w szerokim świecie , dlatego propozycja wymianki jest zrozumiała .
    Mitenki to dobry pomysł , dzisiaj rano już powiało chłodem , ani się obejrzymy , a mitenki i czapki będą mile widziane .
    Widzę ,że zamieniłaś guziczki na kwiatki i ciepłe kwadraciki , bardzo optymistycznie.
    Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wymiana - króliś piękny. A i mitenki nie od parady.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prezenciki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie mi się podoba Twój Królik, ale i towarzystwo ma przeurocze!
    Miś Michał, którego dostałam od Ciebie,pilnuje mojego domu i sprawuje się wzorowo. Dzięki jeszcze raz!
    A Yrsa ma rację- mitenki, szczególnie takie śliczne, to bardzo pożądana rzecz na nasze jesienne już temperatury.
    Fajna wymianka, pozdrawiam, elka

    OdpowiedzUsuń
  7. Króliczek jest słodziutki. Nowa właścicielka na pewno jest uszczęśliwiona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Królikowy Słodziak, ale i mitenki śliczne i praktyczne:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)