niedziela, 28 sierpnia 2011

wracam ....

Witajcie :)
Wracam .... po długiej przerwie .Szczerze mówiąc (a właściwie -pisząc :)) to już chciałam zlikwidować tego bloga ale pewne osoby namówiły mnie do kontynuacji.
Fajnie ,że w tym świecie blogowym ,wirtualnym można spotkać osoby przecież nam obce ...a jednak tak życzliwe i często pomocne .
Każdemu z nas zdarzają się cięższe chwile ... mi zbierało się to od dłuższego czasu i w końcu pękło .
Ale zawsze po burzy jest słońce ...prawda ?:)
Teraz trzeba iść dalej i wierzyć ,że będzie lepiej .
Pojawiło się światełko w tunelu :).....za dwa miesiące czekają nas małe zmiany i kto wie ...może za jakiś czas nawet zmienimy miejsce zamieszkania ...a to już będzie rewolucja :)
Ale na to trzeba jeszcze trochę czasu .... więc trzymajcie kciuki !!:)
Bo najważniejsze żeby być razem ! ...a reszta się jakoś ułoży !

Wakacje się kończą za chwilę Krzyś będzie pakować tornister :)
A ja wrócę do maszyny na "pełen etat" :)
póki co pokazuję Wam kilka moich robótek :)

wyklejanki z muszli przywiezionych z wakacji ...




zawieszki z pachnącą lawendą ...




moje dziergadełka :)... jeszcze nie skończone :)





Dziękuję ,że do mnie zaglądacie ,że piszecie i komentujecie :)
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanego tygodnia !!!!
gina

13 komentarzy:

  1. Kinguś - głowa do góry!
    Niestety życie jest pełne zawirowań, a najważniejsze by wychodzić z nich obronną ręką.
    Cieszę się że Jesteś i wracasz do nas :) Buziaki
    PS. A morskie wyklejanki są super, no i jestem ciekawa co powstanie z dzierganych kwadracików ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj:) Każdy ma takie chwile i sama takie przeżyłam wiec wiem co to znaczy cieszę sie że będe mogła do Ciebie zaglądać bo cudeńka tworzysz:)Super te skarby nadmorskie też lubie takie klimaty:) Pozdrawiam MONIA

    OdpowiedzUsuń
  3. Nosek do góry!!!Będzie dobrze,a Twojego bloga bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nareszcie!
    Widać,że pracowicie spędzasz czas,
    dobrze, że znów jesteś.
    Róże lniane są przepiękne- poproszę o tutorialik!
    I na te szydełkowe też...
    całuski
    elka

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj w klubie "zniechęconych" coś w tym jest , może pogoda , a może za dużo na głowie .
    Jak znam życie to pewnie to drugie.

    Fajnie wykorzystałaś wiklinowy wianek , a lawenda znów ma piękną oprawę .
    Szydełkowe kwadraciki i kwiatki pewnie coś szykujesz , coś extra .
    Życzę pomyślności , a jeżeli mają zajść zmiany to niech to będą zmiany na lepsze .
    Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  6. Kingo głowa do góry:)
    Dzięki Twojemu i mojemu blogowaniu miałyśmy szansę się przecież poznać:)
    PS.Napisz mi proszę info na @ jak z Twoimi dniami wolnymi??
    I czy już po remonciku???
    Ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Kingo, nie zamykaj bloga...bo to Twoje słoneczne okno na świat...jak większości z nas...
    Kwiatuszki szydełkowe bardzo ładne,
    a te różyczki z lnu-super!!
    ech, sama muszę spóbować:))

    Pozdrawiam,
    K.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kinguś, cudownie, że jesteś! Bądź proszę z nami...teraz na pewno wszystko będzie lepiej i łatwiej :)
    Przytulam mocno i życzę dużo pozytywnych sił twórczych do wielu nowych wyzwań nie tylko robótkowych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia i dobrze, że jednak nie zniknęłaś. Letnie zdobycze fajne, a najbardziej mi się podoba wianek ze świeczką.
    Pozdrawiam, Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne prace, a kwiatki rewelacyjne!!!!!!!!!:)
    oby światełko w tunelu stawało się coraz większe.:)
    dziękuję za udział w moim CANDY! pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętaj - "Co Cię nie zabije to Cię wzmocni" - tak mi kiedyś kuzyn powiedział jak byłam podłamana(coś w tym jest), więc głowa do góry - będzie dobrze!! Śliczne szydełkowe kwiatuszki stworzyłaś-do tego jeszcze nie podchodziłam :/ pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że wracasz :) Pracki śliczne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Głowa do góry, będzie dobrze - wokoło pełno dobrych ludzi, pomogą w razie czego.
    Z niecierpliwością czekam na efekt kwadracikowych zmagań, a muszelkowe wyklejanki urocze.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)